Gå til innhold

USB kabel deler


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg ønsker å trekke en usb-kabel gjennom et ferdig lagt rør i huset mitt, men røret er såpass lite at jeg ikke får plass til at usb kontakten henger på. Derfor lurer jeg på om noen vet om en plass hvor man får kjøpt løst usb-kabel uten ende kontakter, og endekontakter man kan skru fast selv?? (Alle endekontakter som er på de ferdigmonterte er jo støpt fast, så får ikke åpnet de.)

 

 

Setter stor pris på alt av svar og evt. andre tips.

P.S: Har egentlig samme problemstilling når det gjelder HDMI kabel.

 

P.P.S: Nå har jeg akkurat funnet ut at USB kabelen ikke kan være lenger enn 5m før man må ha en slags repeter på kabelen, så da er jeg ute og kjører... Noen tips?

Endret av mrdark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...