Gå til innhold

hjelp til å lage røykbombe


espenae

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den oppskriften jeg bruker hver gang, og som jeg er fornøyd med er følgende:

 

1. kjøp 2-10 bordtennis baller

2. ta en hammer å knus alle ballene, bortsett fra EN, den ene må våre hel

3 så tar du ett eller annet å stikke et hull på cirka 2-3 cm i diameter.

4. så putter du alle di knuste bitene oppi hullet

5. pakk ballen inn i aliminumsfolie me et hull så røyken kankomme ut :thumbup: (hullet må selfølgeli være der hullet på bordtennis ballen er)

6. ta e dorull eller lignende, form den til en tykk lunte.

7. ta en q-tips, også finner du fram rødsprit, og dypper q-yipsen neddi, bløt ut små klumper cirka 5 cm unna hverandre, også litt mer nedderst som du stapper i hullet. da har du en fin lunte og god tid til å komme deg litt unna,

men som sakt, ikke pust inn røyken!

 

ryker som faen :p

Lenke til kommentar

Metacafe er blokket på skolen, men det er en som lager en miks i en kjele og fyller det oppi en dorull. Han lager også en lunte til den slik at du kan tenne den som en skikkelig røykgranat, bare dra i splinten. Uansett, dette er den beste røykbomben jeg noensinne har sett (mye bedre en ping pong ballene). Den har også rød røyk =D (fargen kan du bestemme selv though)

 

www.metacafe.com og søk på "the best colored smoke bomb" eller bare "smoke bomb", husker ikke helt

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 5 uker senere...

Metacafe er blokket på skolen, men det er en som lager en miks i en kjele og fyller det oppi en dorull. Han lager også en lunte til den slik at du kan tenne den som en skikkelig røykgranat, bare dra i splinten. Uansett, dette er den beste røykbomben jeg noensinne har sett (mye bedre en ping pong ballene). Den har også rød røyk =D (fargen kan du bestemme selv though)

 

www.metacafe.com og søk på "the best colored smoke bomb" eller bare "smoke bomb", husker ikke helt

 

Denne er fake, men KNSU ryker like bra, bare uten pigment/farge.

KNSU brenner med for høy varme for at pigmentet skal gjøre annet enn å brenne opp.

 

Legendary kan være vanskelig å tenne, men breuker man noe som brenner ved høy tempratur (F.eks. KNSU) er den sinnsykt langvarig og avgir store mengder røyk.

Lenke til kommentar

Det beste er å bruke isposer, det funker som faen.

 

Rigtigere sagt Ammoniumnitrat eller Kalkammon salpeter (KAS).

Får du KAS i posene kan du rense de for å få AN eller kaste de i søpla.

 

Den beste røyken er med min mening KNSU med salpeter/sukker=60/40 og en god skje Natriumbikarbonat. At den dekker en fotballbane er vel litt å ta i, men det fungerer MYE bedre en tennisball-tullet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...