Gå til innhold

Dirkesett og dirking...


SGE7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, var slik til meg hvertfall. Er litt usikker på den fraktprisen, men du vil få opp fraktpris før du er ferdig med bestillingen. Etter bestillingen tok det ca. 1 uke før jeg fikk det i postkassen, på pakken hadde de da satt ned prisen til 14$ slik at den ikke skulle bli stoppet i tollen, og derfor også slippe å betale moms.

 

 

EDIT: Har du ikke stor peiling på dirking fra før så anbefaler jeg også en treningslås som lar deg se inne i den, som jeg nemte i første post. Tror det kan være greit å ha for å lære seg å føle etter pin'ene. Jeg etterbestile en slik hvertfall. :)

 

Og en ting til: Hvis du skriver LP101 på kupong kode elns på bestillingen (du vil se en plass å skrive inn koden når du velger betalingsmåte) så får du ca 10% i rabatt. :)

Endret av 0lav
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

høres fett ut detta. fikk lyst til å lage meg en dirk :thumbup: men man kan jo ikke dirke seg inn hvor som helst?

Håper noen får lyst til å begynne med dirking etter å ha lest dette.. :)

9087322[/snapback]

 

det var en som sa dette, men driver man med dirking sånn at man samles venner, og dirker opp dører, eller hva? dirke opp døra til klasserommet, eller dirke seg gjennom hengelåser? hva er det man dirker hvis man "driver med dirking" :confused:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...