Gå til innhold

Produksjonsfeil 5D3 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, men like greit det blir oppdaget fort , det betyr færre kamera i sirkulasjon med den feilen.

Men ergerlig er det uansett .

 

 

 

Please register the EOS 5D Mark III. By registering, we will be able to notify you via email when service updates are available. If you already registered, please ensure you are opted-in to receive the notification.

 

Raks og grei beskjed vil jeg si, måtte alle levrandører være like greie , men men ....

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Imponerende hvordan du greier å snike inn sleivspark mot Nikon selv i tråder som ikke har med saken å gjøre :tease:

 

Kan hende jeg ikke forstår helt hva du mener, men tenker at du retter ditt innlegg mot snekkeren siden det ikke er så mange andre innlegg her som indikerer Nikon, ei heller brukere som er kontrovers i denne tråden.

 

Tror det er du som har store fanboy-problemer siden der er du klarer å lese ordet Nikon imellom linjene i snekkerens innlegg her, og hvis du ikke er klar over det så har snekkeren flyttet over til Nikonleiren ved og kjøpe D800 og har blitt en av dere :p

Endret av Nautica
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor i huleste klarer du å lese ut av Snekkern's innlegg at Nikon er slemme og fæle og at hans innlegg er "fulle" av dårlig skjulte sleivspark mot Nikon.

 

Jeg håper inderlig at din "forfølgelsesvanvidd" ikke er representativ for flertallet i Nikon-leiren.

 

Selv er jeg Canon-mann, og har ikke hatt problemer mede å forstå eller "godta" at Snekker'n er i ferd med å forlate oss til fordel for "Nikonianerene".

 

Det eneste "Sleivsparket" jeg finner i Snekkern's innlegg er følgende "Raks og grei beskjed vil jeg si, måtte alle levrandører være like greie , men men ....".

Man skal være rimelig hårsår HVIS denne kommentaren er det som har utløst din vrede over SNekker'n.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For dem som har lest litt i dette forumet de siste ukene er det en selvfølge hva Snekker'n sikter til i sluttkommentaren sin, trenger ikke være fanboi for å se at det står "NIKON" med kjempestore bokstaver der. Tråden handler om Produksjonsfeil på 5D3, men Snekker'ns hovedpoeng er likevel at Nikon er slemme og fæle, han greier bare ikke å dy seg :green::tease::D Og nå kommer det snart et snurt innlegg der han utdyper nærmere hvorfor, for det har ingen her fått med seg :rofl: :rofl:

 

Nok en som forfølger mine innlegg og konstruerer ting for å skape kvalm .

Bare for å korrigere så var det ikke Nikon jeg tenkte på her, men faktisk Elkjøp og problemer med tv kjøp med feil der de benektet feil, la med falsk faktura for at det var reparetr ved et verksted, selv om tv aldri hadde vært dær .

Meg bekjent er det heller ikke raportert om feil på D800 enda .

Så vær så snill å slutt å dømme andre, begynner å bli lei dette .

her er flere tråder her på forumet hvor jeg har postet min mening og det har rydd inn med kommentarer og vridd og vendt på det jeg sier , jeg sier overhode ikke at jeg har rett, men jeg sier MIN mening , til slutt har det blitt sutring og skrål fordi postene ville leve vidre mye bedre uten meg, vel i de trådene jeg har sluttet å svare så har det stoppet helt opp , da kan en spørre om hva som var viktigst for de som postet motinlegg :whistle:

Endret av Snekker`n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Foreslår å lage en akam tråd med følgende tittle: Fanboy div.

 

Hver gang et latterlig innlegg eller påstand som helt klart er fanboy preget, misforstått, eller bare for å spre eder å galle, flyttes innlegget over til den tråden.

Alle som en fra div tråder, uten sammenheng. rydd,få vekk,glem - Flott oppgave for moderatorer

 

Denne latterlige kveruleringen,oppsøking og hakking på andre forumbrukere burde blit slått hardt ned på.

 

Eneste løsningen jeg kan se ,er å flytte alle teite svar som helt klart skiler seg ut ,eller starter en latterlig fanboy debatt, over i en å samme tråd.

Så kan folk diskutere opp i mente hva de vil der.

Du vil uansett raskt kunne spotte hvem det er som driver å ødlegger det som skal være et sakelig forum!

 

Mistenker at snittalderen på dette forumet har gått betraktelig ned...

Endret av DrSnap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...