Gå til innhold

Anbefal meg en "kjærestefilm"


Francesca_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett alle dessverre. Before Sunset, Before Sunrise likte jeg veldig godt, ingen stor fan av Hugh Grant filmer egentlig. Chocolat og Amelie var litt rare, men bra filmer allikevel. Noen andre filmer som kanskje ligner litt på the Notebook? Eller hvis jeg kommer med en sjanger til, romantisk komedie, noen gode å anbefale der?

Har kjøpt så mange filmer i det siste, men ingen som passer å se i kveld, hjelp!

Lenke til kommentar
My Sassy Girl

 

Anbefaller at du ser på Windstruck før du ser på My Sassy Girl. Der Windstruck ender er der My Sassy Girl starter, selv om My Sassy Girl kom først x)

 

Les mer om Windstruck

 

Anbefaler begge filmene!

 

Anbefaler det motsatte, Windstruck blir enda bedre på slutten hvis du ser My Sassy Girl først. Men begge filmene er knallgode. Og Windstruck er ikke en prequel til My Sassy Girl, men det var en genistrek av regissøren å gjøre det han gjorde på slutten av Windstruck. Men filmene har ikke noe med hverandre å gjøre, men til tider så føles det slik.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...