Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Webkafeen er ment som et samlingssted for webdesignere og -designerspirer. Dette er ikke SO for deltakerne i kategorien. Temaene bør i størst mulig grad dreie seg om og rundt ting som er relevant for dette forumet, men som ikke nødvendigvis trenger å tas opp i egne tråder

 

1. Dette er ikke IRC

 

2. Hold temaene i nærheten av relevant for forumet

 

3. IKKE IKKE IKKE spam!

 

Behave or begone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ojoj, sklir litt ut allerede, *sette regler*

 

1. IKKE post bare for å si "jeg har siste ordet" og lignende.

 

2. Det er IKKE om å gjøre å få ha siste ordet. Basta.

 

3. Tråden er ment som en sosial greie, en slags multidagbok der alle får delta, så lenge de holder seg på den berømte matta.

 

4. IKKE IKKE IKKE spam!

 

5. Ikke flame og/eller trekk inn temaer som strengt tatt ikke hører hjemme her.

Lenke til kommentar
Ojoj, sklir litt ut allerede, *sette regler*

 

1. IKKE post bare for å si "jeg har siste ordet" og lignende.

 

2. Det er IKKE om å gjøre å få ha siste ordet. Basta.

 

3. Tråden er ment som en sosial greie, en slags multidagbok der alle får delta, så lenge de holder seg på den berømte matta.

 

4. IKKE IKKE IKKE spam!

 

5. Ikke flame og/eller trekk inn temaer som strengt tatt ikke hører hjemme her.

godt sagt.

Som jeg sier i innledende innlegg. Dette er et prøveprosjekt som forsvinner rimelig fort hvis det sklir ut.

 

edit; tar meg en tur i platesjappa og hører imorgen - hørtes bra ut. Vanskelig å få tak i?

Endret av enden
Lenke til kommentar
Ikke kjøpe sånne plater, da! :p Måtte Ralph Myerz and The Jack Herren Band, Blink182, RHCP, Grits, Oasis, R.E.M., Røyksopp, December Leafs, Moby, Green Day, Safri Duo, Ugress, Fatboy Slim, Kent, Metallica og U2 leve evig! :thumbs:

Make that Coldplay, The Cardigans, Ugress, Nas, Gangstarr, Scarface, Green Daym Metallica, Guns N Roses, røyksopp, RHCP, Ralp Myerz and The Jack Herren Band!

Lenke til kommentar

Enden: det er fra et utrolig "ustabilt" plateselskap, hadde store problemer med å få tak i forrige palta, men denne er helt ny, og den er i sortementet til paltekompaniet. Vil vel også anbefale "The Golden Age" av samme artist, som per dags dato er yndlingsalbumet. :yes:

 

Dunestar: Ut ifra din musikksmakl tror jeg du kunne likt Bobby Conn, noe sært er det vel, men pokker heller så funky og rocka det er! Blink 182 er forresten ok, så lenge man holder seg til alle plater FØR Enema of The State :yes:

 

/me altetende men likevel sær musikknerd :yes:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...