Gå til innhold

Din beste south park episoden din? den du lo mest av?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvilken south park episode syns du er best?

 

Jeg fikk latterkrampe av denne NB!

sensurert! kan være støtende for noen!

 

 

http://www.southpark...o-jesse-jackson

 

lol

vinne en sånn bil så hva det "Who anoying you"

også var det "N GARRS"

så sa han "Niggars" men hvar "Naggars" Fikk laterkrampe

Og nei jeg er ikke rasist!

 

 

Utvilsomt det øyeblikket jeg har led mest av. Favoritt episoder er med penismusa, når alle afroamerikanske kjendiser flytter inn, mister internett og episoden med MJ.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Også episoden der alle blir om til anime-karakterer, der stakkars Butters får en ninjastjerne i øyet, men ingen vil si fra fordi de leker med ulovlige våpen.

Slutten på episoden er et fantastisk spark til foreldres dobbeltmoral, der alle går helt i hysteri fordi Cartman viser penisen sin i public, ikke fordi ungene slåss med livsfarlige ekte våpen.

 

Og en der en fornøyelsespark de er i blir oversvømt av piss, og alle tror det er dommedag, og kyle blir tvunget til å gjøre alle mulig ekle ting med piss fordi han hater det mest, men må "ofre" seg for menneskeheten som de andre sier. GOD DAMMIT, I HATE PEE!!!!!!

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...