Gå til innhold

Laptop til maks 6500, 13-14" SSD og bra til allsidig bruk?


Anbefalte innlegg

Budsjett på maks 6500.

 

Ønsker en laptop i størrelsen 13-14". Vil bli brukt til helt ordinære ting som filmer, surfing, office, streaming og noen få enkle spill.

 

Bør ikke bråke unødvendig mye fra viften, helst ha SSD og gjerne en grei skjerm som ikke er helt ubrukelig med litt sollys i bakgrunnen.

 

Noen som har noen råtips å komme med her?

 

Sett på noen utvalgte modeller, kanskje noen kan gi meg noen innspill på disse?

 

Lenovo E31-80

 

Lenovo E31-80 (Ser identisk ut men er vel noe forskjell på disse to?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen på de to har en oppløsning på 1366x768 som muligens er i minste laget. Edit; De to første du linket til, du kom brått med to forslag til før jeg trykket post :p

 

Denne er tilsvarende bare med litt mindre RAM, men det koster ikke mange kronene for en ekstra brikke.

https://www.komplett.no/product/856591/pc-nettbrett/pc-baerbar/ultraportable/acer-aspire-v3-372-133-fhd-hvit#

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Ja skulle helst hatt det dobbelt av lagringsplass, men må ta noen kompromisser underveis. i3 vs i5, 4GB vs 8GB ram, 128 GB vs 256GB disk osv.

 

Den fra HP er kanskje et greit alternativ sånn sett, og en ny minnebrikke burde jo være en smal sak å putte i siden. Men da må jeg ned på i3 mot i5 på de andre.

Lenke til kommentar

Skjermen på de to har en oppløsning på 1366x768 som muligens er i minste laget. Edit; De to første du linket til, du kom brått med to forslag til før jeg trykket post :p

 

Denne er tilsvarende bare med litt mindre RAM, men det koster ikke mange kronene for en ekstra brikke.

https://www.komplett.no/product/856591/pc-nettbrett/pc-baerbar/ultraportable/acer-aspire-v3-372-133-fhd-hvit#

 

Nei det er sant. Men har ikke verdens beste erfaring med Acer fra tidligere, men det har gjerne med å gjøre at de spyr ut billigmaskiner i plastikk som knirker mer enn en gammel seng. Er ganske bedre når en kommer opp i denne prisklassen?

 

Vil ikke den fra HP være et bedre valg enn denne fra Acer som du linker til?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...