Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blør fra ræva..


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kommet hjem fra en 2,5 måneders fjelltur uten innlagt strøm og vann. Har derfor ikke fått dusjet eller vasket meg på denne tiden. Har periodevis vært langt ifra elver og vann, så har bare ikke hatt muligheten til å få vasket meg mens jeg var der oppe.

 

Når jeg kom hjem og tok meg en dusj og vasket meg i rompa med såpa, så begynte det først å svi noe grønnjævlig, men jeg skrek meg gjennom smerten til jeg var ferdig. Når jeg gikk på dass etterpå hadde jeg blod i avføringen og på papiret jeg tørka meg meg.. Jepp, gross..!

 

 

Gutt 22 i nød, hva faen kan det være? Har ræva mi råtnet vekk mens jeg var på fjellet?... :p



Anonymous poster hash: 63072...947
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har sikkert bare fått ein infeksjon eller noe sånt pga annen bakerieflora i fjellet. hvis d.ikke blir bedre i løpet av noen dager bør du kontakte legen. d høres ut som d er «kroppens» måte å ordne opp på, og er da forhåpentligvis bekymrimgsfullt.

-god bedring!

Lenke til kommentar

Lyst eller mørkt blod?

Lyst blod er relativt vanlig, antagelig etter en rift eller noe. Muligens hemoride,

Lyst blod er ferskt og kommer fra endetarmsåpningen, som ett vanlig sår ca.

 

Er det mørkt blod, kontakt legen ASAP, det kommer fra inni tarmen og er tegn på noe veldig galt

 

 

Ettersom det svei når du vaska deg høres det veldig ut som om det er i endetarmsåpningen, altså, problemfritt bortsett fra evt. smerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...