Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor har jeg liten pikk?


Anbefalte innlegg

Hva avgjør at noen får liten penis og noen store? Greit at arv har noe med det å gjøre, men i mitt tilfelle så er det rart om arv har noe å si.

 

Jeg er kanskje 9 cm i erigert tilstand, fra oversiden av penis og ut til tupp. Litt tykkere enn ei tynnpølse.

 

Nå har jeg tilfeldigvis sett min storebrors penis da jeg ferska han i senga med ei frøken, og han hadde en massiv kuk på størrelse med forarmen min. (Ikke kødd) Siden vi har samme far og mor forstår jeg ikke hvorfor størrelsen vår er så forskjellig.

 

Hva er det som utgjør forskjellen? Vi begge var overvektig i ung alder men begge slanket seg i slutten av tenåra.Han er 25, jeg er 23.

Kan fettet ha hatt påvirkning på hvordan penisen vokste gjennom tenårene? Med tanke på at penisen så og si lå inngrodd i fett og kanskje ikke fikk plass å vokse?

 

 

Kan det ha med testosteron å gjøre? Jeg var alltid litt svak og trente aldri, mens han ofte gjorde tunge løft på arbeid og var sterkere enn meg.

 

Skulle gjerne sett noe vitenskapelige studier på dette..



Anonymous poster hash: 04186...bda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel du tapte det genetiske lotteriet og fikk en liten penis, men det kunne vært værre..du kunne vært født i ett skikkelig slum land OG hatt liten penis, eller hatt en alvorlig medfødt sykdom osv osv..

 

Tror det bare er tilfeldigheter som avgjør størrelsen din..uansett må du bare leve med det for etter som jeg vet finnes det ingen måte og fikse dette på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Salvesen: Det er ikke mulig å operere seg til en lengre penis. Det finnes ikke metoder for penisforlenging som funker i hele verden. I verste fall risikerer man at penisen blir ødelagt ved strekking eller operasjon og at man derfor ikke kan få ereksjon.

 

 

 

Anonymous poster hash: 04186...bda

 

 

Åh? Jeg har ikke hatt det til vurdering selv, så jeg kjenner ikke detaljene. Men jeg trodde da altså at de drev med slik kirurgi om dagen. Beklager om jeg fikk opp håpet til noen :)

Lenke til kommentar

 

Salvesen: Det er ikke mulig å operere seg til en lengre penis. Det finnes ikke metoder for penisforlenging som funker i hele verden. I verste fall risikerer man at penisen blir ødelagt ved strekking eller operasjon og at man derfor ikke kan få ereksjon.

 

 

 

Anonymous poster hash: 04186...bda

 

Jo, det går. Gikk en dokumentar på NRK1 for en stund siden om en mann som gjorde det. Husker ikke programmet sitt navn i farten, og jeg skal heller ikke google temaet mens jeg er på jobb.... :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Hvordan skal vi vite hvorfor din penis har den størrelsen den har? Vi vet heller ikke noe om størrelsen for forarmen din som du nevner som referanse til noen andres penis.

Lenke til kommentar

 

Jeg er en del lavere enn broren min. Det er ikke noe merkverdig eller mirakel ved det.

Og det er ikke så enkelt, og heller ikke helt slik genetikk funker.

Trådstarter, du glemte å anonymisere inlegget ditt.

Nja, sjekker du profilen min så ser du at jeg er 25 år, og kan vel nevne at jeg er eldst i søskenflokken. Så jeg kan vel ikke være TS, men kanskje er jeg broren?. Ja, penisen min er faktisk kurant også. :roll:

 

Ps: Er jo fordel å være "lav", for da virker penisen enda større ut. :wee:

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Må bare advare alle gutter mot alt som kan ruinere hormonnivåene i de viktige tenårene, det er i den perioden tingene skal vokse seg stor og mandig. Blant annet fedme, dårlig kosthold, kraftig slanking og urytmisk søvnmønster.

 

Har du overvektige barn, så ta tak før puberteten. Men ingen dramatiske endringer. Juster kost og aktivitet, vær tålmodig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...