Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

røyke hasj første gang


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gang kan være veldig varierende, noen føler ingenting pga de ikke vet hva de skal føle etter. Men kan prøve å forklare deg litt! :)

 

 

Men røyker du grønt, merker du i starten at du blir jævlig glad og vil bare smile og le av alt og ingenting, så går det over til at du gjerne vil ha mye mat og drikke, så ha det tilgjengelig i tilfelle. Etter det er det bare å sitte å slappe av med en god sang eller fet film! Du vil oppleve at alt virker mer levende, du føler mer og tenekr mer. Rett og slett, alt er perfekt der og da.

 

Røyker du brunt, blir du bare sløv og vil bare munche og høre på musikk.

Igjen, mange av de samme effektene som grønt, uten om at du blir glad. Men tro meg, både grønt og brunt ender med et sløvt menneske som ikke duger til stort :D

Har selv aldri opplevd blackout, der jeg ikke husker hva som har skjedd.

 

Er som du spør om, det kan oppleves som å være full, men uten kvalme og resten av de negative tingene. Røyker du for mye kan det ende med at du paster ut og sovner, så ikke vær redd for overdose. Ikke negativt å paste ut :D

 

Men du kan oppleve noe som kalles "bad trip" det er som å leve i et mareitt lett og kjapt forklart.

Si ifra vis du vil ha litt nærme forklaring.

 

Ikke røyk mens du har stigende alkoholrus, pga du vil mest sansynelig ende opp på do og være long long gone resten av kvelden helt til du paster ut på do gulvet.

 

Si ifra vis du har noen flere spørsmål! :)

 

Anbefaler deg ikke å teste, men kan ikke nekte deg. Men for all del ikke forsett, er ikke vært penga Anonym poster: 8980f54dff9373edde912140d21487d8

Lenke til kommentar

Alt han over meg sier stemmer, bortsett fra en ting; Jeg har faktisk opplevd overdose på Hasj, men det var i form av Hasj-kake.

Det var bad-trip, jeg var helt klar i hodet, men kroppen gjorde som den sjøl ville, helt jævlig.

 

Men jeg tviler på at det skjer når du røyker. Variert effekt, vil ikke anbefale å hverken prøve eller fortsette med, men det skader såklart ikke så lenge du er moden nok til å forså konsekvensene :)

Lykke til.

Lenke til kommentar

Men det du tolker som overdose, var ikke det jeg mente! :)

Når jeg nevnte overdose, mente jeg det som skjer vis du tar overdose av feks kokain og dør. ^^

Badtrips kan så klart oppstå vis du får i det for store mengder, men skjer 1 av 100 ganger. :) Spørs også veldig på åssen humøret ditt er, for hasj dobbler følelser.

Så vis du er redd og har noia for å så røyke tenker jeg sjansen er større for å "få følelsen" av badtrips.. Vet ikke, men bare spekulerer litt! :)

 

Men har nå forklart litt hva jeg mente med overdose, så du ikke misforstår meg som personen over gjorde Anonym poster: 8980f54dff9373edde912140d21487d8

Lenke til kommentar

Men hvorfor sier dere til meg at jeg ikke skal teste når det er mindre skadelig enn røyk og alkohol, jeg har gjort de to tingene (alkohol og tobakk) og mangler weed

 

har sett på filmer som forklarer hva egentlig weed er og at det ikke er farlig, at det blir brukt som medisin, brukt i flere hundre år og ingen har dødd av det osv.. Anonym poster: 0ad33b8a5a5e81d1189846be96cd74a4

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg sier til deg at du ikke burde, er fordi det er ulovelig i Norge.

Det er mulig å spore det i ca 3 - 4 uker etter a du har røyka via pisseprøve, og det kan få en fin backfire hvis det skjer noe og du pisser positivt for hasj.

 

Også er det penger da. Det er dyrt, prisen har gått opp noe hinnsides i det siste, hvertfall her jeg bor, go det er snart ikke verdt det lengre uansett.

Lenke til kommentar

takk for gode svar og ikke "ikke bruk hasj"

 

er man klar over hva man gjør når man er høy eller er det som å være full

 

Anonym poster: 0ad33b8a5a5e81d1189846be96cd74a4

 

Man vet alt man gjør, ikke som å være full nei.. Sitter du føler du at du faller for eksempel. Du har en deiligere følelse. Husk å ha masse mat ved siden av, du kommer til å bli jævlig sulten

Lenke til kommentar

Jeg var en uke i Amsterdam hvor jeg inntok en god del hasj. Det åpner opp andre veier tankene kan gå, andre muligheter for litt andre persepsjoner, og disse nye koblingene sitter igjen selv etter du ikke har hasj i kroppen. Du blir bedre til å fokusere på og skille ut detaljer i musikk og ting du ser. Bedre til å se likheter mellom ting. Jeg ble ikke paranoid eller fikk vrangforestillinger av å ta det, men det er visst mulig å få det. Og jeg har slitt med paranoia senere og jeg tror det kan ha sammenheng med en slags læring hjernen fikk i forbindelse med hasj røykingen. Anonym poster: 4d09d32d21fefd4f3624e8725ecdddfe

Lenke til kommentar

Du bør la vær. Enkelt og greit. Les litt rundt om hasjinduserte psykoser - det skjer med veldig få, men den ene gangen du prøver kan være alt som trengs for at resten av livet ditt er ødelagt.

 

Du bør slutte å kjøre bil, kan jo krasje den ene gangen.

 

Bilkjøring er også et sjansespill, ja, men langt fra på samme måte som å leke med rusmidler uten å vite hvordan kroppen kommer til å reagere på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...