Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg er for lat til å google akkurat nå, så spør bare kjapt mens jeg først er her.

 

1. Har One X 4G? Ser telenor bygger ut nettverket. Skal visst komme hit til Tromsø første kvartal neste år.

2. Hva er de 4 sølv-punktene bak på telefonen? Små prikker på en vertikal linje.

 

Burde vel visst dette før jeg kjøpte telefonen, men var et spontan-kjøp. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

1. Aner ikke

2. Det er til en docking som kan kjøpes i tillegg. Ligger på rundt 500kr tror jeg.

Lenke til kommentar

 

Jeg er for lat til å google akkurat nå, så spør bare kjapt mens jeg først er her.

 

1. Har One X 4G? Ser telenor bygger ut nettverket. Skal visst komme hit til Tromsø første kvartal neste år.

2. Hva er de 4 sølv-punktene bak på telefonen? Små prikker på en vertikal linje.

 

Burde vel visst dette før jeg kjøpte telefonen, men var et spontan-kjøp. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

1. Aner ikke

2. Det er til en docking som kan kjøpes i tillegg. Ligger på rundt 500kr tror jeg.

Hehe. Takker for svaret. Men min One X er allerede nedbetalt og kvittet meg med. Mitt innlegg var fra oktober 2012 :p
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er for lat til å google akkurat nå, så spør bare kjapt mens jeg først er her.

 

1. Har One X 4G? Ser telenor bygger ut nettverket. Skal visst komme hit til Tromsø første kvartal neste år.

2. Hva er de 4 sølv-punktene bak på telefonen? Små prikker på en vertikal linje.

 

Burde vel visst dette før jeg kjøpte telefonen, men var et spontan-kjøp. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png

1. Aner ikke

2. Det er til en docking som kan kjøpes i tillegg. Ligger på rundt 500kr tror jeg.

Hehe. Takker for svaret. Men min One X er allerede nedbetalt og kvittet meg med. Mitt innlegg var fra oktober 2012 :p

Jeg bomma grovt på datoen gitt :-)

Lenke til kommentar

Siden HTC har backstabbet oss og gitt blaffen i One X, derfor lurte jeg på om CM er et fint alternativ hvis man skulle ha behov for KitKat? Noen som har erfaring? Batteritid o.l. Eneste jeg vet(har hørt) er at Ruter sin app ikke lagrer kortnr hvis tlf kjører CM, da må man taste det inn hver gang.

 

Vi fikk jo Heartbleed update, men det var nok neppe en stor oppgave.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden HTC har backstabbet oss og gitt blaffen i One X, derfor lurte jeg på om CM er et fint alternativ hvis man skulle ha behov for KitKat? Noen som har erfaring? Batteritid o.l. Eneste jeg vet(har hørt) er at Ruter sin app ikke lagrer kortnr hvis tlf kjører CM, da må man taste det inn hver gang.

 

Vi fikk jo Heartbleed update, men det var nok neppe en stor oppgave.

Jeg har kjørt CM 11.2 nightlies siden mars. Fungerer stort sett greit, men det kommer en og annen random reboot. Telefonon er rask og lag-free, men enkelte problemer med kameraet og varme. Batteritiden var mye bedre med sense, spesielt i strømsparingsmodusen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Siden HTC har backstabbet oss og gitt blaffen i One X, derfor lurte jeg på om CM er et fint alternativ hvis man skulle ha behov for KitKat? Noen som har erfaring? Batteritid o.l. Eneste jeg vet(har hørt) er at Ruter sin app ikke lagrer kortnr hvis tlf kjører CM, da må man taste det inn hver gang.

 

Vi fikk jo Heartbleed update, men det var nok neppe en stor oppgave.

Jeg har kjørt CM 11.2 nightlies siden mars. Fungerer stort sett greit, men det kommer en og annen random reboot. Telefonon er rask og lag-free, men enkelte problemer med kameraet og varme. Batteritiden var mye bedre med sense, spesielt i strømsparingsmodusen.

 

Mindre batteritid!? Det var det motsatte av det jeg hadde forventet med CM. KitKat bruker jo nesten ikke ram heller da, så kan skjønne at den er raskere, men er jo rask nok? Har du prøvd stable(tror den er fra januar)?

Hva med å klokke den ned? Eneste bekymringen jeg har(bortsett fra å rive meg i håret hvis jeg må tilbake igjen), er at det er to versjoner av den. Ene med Tegra den andre som er svakere(ikke bruker Tegra) som får oppgradring(tror det var det de mente uten at HTC sa noe som helst).

 

Har flere ganger hatt lyst til å smelle den i veggen og gå for en av Sony sine tlf, men jeg bytter f*** ikke før det har skjedd en vesentlig og betydelig forandring mtp batteriforbruk.

Endret av klakkelakk
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...