Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

galaxy-nexus-4.jpg

 

Galaxy Nexus – Main Features

Android 4.0 Ice Cream

4.65-inch HD Super AMOLED Screen with 720p resolution

1.2GHz dual-core processor

Redsigned UI in Android 4.0

Improved multi-tasking, notifications, Wi-Fi hotspot, NF support, full web browsing

Android 4.0 features Software Navigation buttons – brand new

People App with Google+ Integration among other features

Redesigned camera with panorama mode, 1080p video, zero-shutter lag, silly faces and background replacement features

Face Unlock: Facial recognition to unlock your phone! BOOM that just happened.

Android Beam uses NFC to easily share content with other Android users with the bump of phones

PURE GOOGLE EXPERIENCE

All the Google Apps you love from Android Market and GMail to Movie Studio and redesigned Google+ app

8.94mm thick, 4.29mm bezel

LTE and HSPA+ connectivity

Available in USA, Europe, and Asia beginning in November and then rolled out globally

Endret av Swome
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her selv med en htc desire på 3,7" og har egentlig alltid ment at 4" er en perfekt størrelse, men etter å ha tafset på venners galaxy s2 er jeg mektig imponert over den nye skjermen til samsung, så bare tenk på en amoledskjerm med 720p oppløsning :dribble:

Så lenge den blir tynn og lett nok skal det ikke være noe problem å gå med den i lommen.

Lenke til kommentar

De fleste gutter ihvertfall har vel store nok lommer til å passe det meste ;)

 

Denne så utrolig fristende ut, min kjedelige samsung spica får vel holde ut litt til :D Og jeg som nesten hadde bestemt meg for galaxy s2, ser nå at ice cream sandwitch er rett rundt hjørnet, og da er vel denne også det. Stor fordel med google telefon, oppdateringene kommer jo umiddelbart. Blir nok kjøp dette, håper bare inderlig de legger med et solid kamera.

 

Så et rykte om at det kommer til å bli et 5mp kamera. Hvis dette er sant er det en genistrek av google/samsung. Bedre sensor er det mobilkameraer virkelig hungrer etter.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Nå er det visstnok noen som har fått klådd litt på telefonen. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg mindre til release :dribble:

 

The SGN will run on Samsung’s Exynos dual core CPU clocked at 1.5GHz, 1gb RAM, Super AMOLED Plus 4.65 inch 1280×720 HD display, 16gb internal memory (with sd card slot) is 8.8mm thick, metal body and a 2000mAh battery (the same as the new one that’s being released for the Galaxy S II)

 

Hele artikkelen.

Lenke til kommentar
ingen touch wiz eller motoblur crap man må fjerne

 

Åhnei, laste ned launcherpro er SÅ stress. :p

 

Jeg håper som sagt at kameraet er 5mp og filmingen i 720p.

 

Hvorfor håpe det er 5mp uansett? Jeg mener, den beste kameratelefonen på markedet er jo N8, og den har 12mp. Nå er det vel mekanisk lukker og mye annet enn de 12mp som er grunnen til at den tar helt sinnsvakt bra bilder, men... likevel, skader vel ikke med fler mp?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen får rette meg hvis jeg husker feil, men med samme sensorstørrelse betyr flere piksler at hver piksel blir mindre, lysfølsomheten dårligere og det blir mer bildestøy.

Akkurat. Du har litt eldre speilrefleks med 6mp som tar utrolig mye bedre bilder enn det n8 gjør. 12mp på en mobil er ganske bortkastet spør du meg, bedre å satse på få mp og bedre bildekvalitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Speilrefleks er sikkert flott, men vi snakker fortsatt om mobiltelefoner her. Og jeg tror ikke det er noen telefon som er bedre på det enn N8 for tiden :s .

 

Men ok, mer MP = mer støy. Then again, N8 tar likevel med dette handicappet bedre bilder enn de andre. Er det pga lukkeren eller er det mer technical shit jeg ikke kan noe om :p ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...