Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss håpe plastbretter blir relativt likt så ti kommer rett etter 880.

La oss også håpe de kommer i rev 2.0 med annen nm :dribble:

Håper det blir hw.no-rekke så man her kan halveis planlegge plasser så man ikke blir sittende rett forran en rosa pelshylle

 

Rev 2? Hvorfor ikke 980? :p

 

Satt på HW rekka et år, syns det var knotete planlagt og lite vennlige i dialog om plassering.

Lenke til kommentar

Jeg skal vel på TG neste år også. Men hvis det ikke blir HW-rekke, eller jeg får med meg noen venner, satser jeg på å bli med i crew.

 

Hvis det er interesse for en HW-rekke, kan jeg være seater. I så fall oppretter jeg en tråd etterhvert. Men da er vi avhengig av at vi faktisk blir noen som sitter på rekka. Jeg prøvde å sette opp en rekke i år, men det var ingen som meldte seg på, så jeg fant meg en annen rekke, hvor jeg trivdes bra. En dalende TG-interesse her på forumet er også noe jeg har sett de siste årene, TG-trådene har færre og færre sider, og HW-rekka ble mindre og mindre etter 2010, før den i år var helt borte.

 

Men TG blir awesome uansett :)

Lenke til kommentar

Kan man ikke ta fri den uka så er det noe galt med hvordan man planlegger prosessen.

Nye øyne når man kommer tilbake er bare positivt VS skrive seg blind hele påska.

Man får som regel funnet ut av hva man skal skrive om 2-3 mnd før det begynner.

Den tiden kan brukes til å undersøke ol i sjul.

Lenke til kommentar

 

http://goo.gl/voRkaz Endel bilder fra i år! :)

 

Hvis du kan smelle de i et album på Flickr eller liknende, så er det perfekt! Litt tungvindt med en stor zippet fil, er ikke så mange som vil orke å se på da.

 

Skal bli ^^

Hadde den liggendes på mega så lasta bare opp, men skal få de over til imgur.

 

Har kun 1 begrensning og det er 10mbit upload :S

Om noen med en bedre nettlinje har gidda å laga et album av bildene fra zip mappa hadde det vært topp.

Endret av MhMh
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...