Gå til innhold

Verving til Talkmore - 2 mnd gratis *1 innlegg med vervekode per bruker*


YBD

Anbefalte innlegg

Ønsker du to måneder gratis mobilabonnement? Da er det mange som vil verve deg til Talkmore!
Både den som verver og den som blir vervet får 2 mnd gratis, og det er ingen bindingstid.

Verver du selv f.eks. et familiemedlem etter å ha blitt vervet, får du 2 mnd + 2 mnd gratis, og den du verver får 2 mnd, til sammen har dere da fått 6 mnd gratis.

Abonnement bestilles her: https://talkmore.no/bestilling/verving

I vervefeltet nederst, skriv inn følgende nummer for å få to måneder gratis: 98819207 (dette nummeret fungerer for verving nå i 2020)

Evt. se innleggene nedover for andre vervekoder!

Endret av YBD
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hvorfor ikke la deg verve til Talkmore? Både du og jeg får 2 mnd gratis. Ditt nye sim-kort kommer raskt i posten, og når du har tatt det i bruk så kan du verve selv og få ytterligere måneder gratis.

 

Disse to abonnementene inkluderer f.o.m 7.januar 2015 også fri bruk til Norden! Det vil si at du kan ringe, sende SMS og MMS fritt til landene Sverige, Danmark, Finland og Island:

 

Trykk på linken og velg hvilket av de to abonnementene du vil ha, 1000MB eller 5000MB, og trykk bestill...

 

http://vervekampanje...nummer=92419900

 

...eller send pm om du heller vil det :)

 

(Om du vil ha mer enn ett abonnement, så gjenta prosedyren. Du kan ikke verve deg selv. Når gratisperioden din er over så kan du be Talkmore om Family+ samlefaktura som gir 30,- kr rabatt pr. abonnement pr. mnd.)

 

Full Telenor-dekning! Ingen bindingstid!

 

Lykke til! :)

Endret av tepe2
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne verve en person for å få to gratismåneder selv. Bare send en PM! Når jeg har vervet en vil jeg stryke innholdet i dette innlegget slik at andre kan få gleden av å verve folk

 

Jeg foreslår å bestille den største pakken (8GB 5GB) med en gang siden de to første månedene er gratis. Så må du bare huske å nedgradere til en mindre pakke eller bytte operatør innen den 3. måneden begynner. Rett meg om jeg tar feil her.

 

Dersom du ofte blir ringt av telefonselgere som vil selge mobilabbonement kan det være lurt å vente litt og se om de ringer deg og tilbyr en ekstra Gigabyte per måned for samme pris. Det kan ikke kombineres med at du blir vervet, men du kan verve en annen igjen. Det er fordi jeg benyttet meg av dette tilbudet at jeg vil verve en i stedet for å bli vervet.

 

Edit: Nå fikk jeg et bedre tilbud av chess igjen, så da brukte jeg angreretten på Talkmoreabonnementet.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg verver fortsatt, du får 2 mnd. gratis og akkurat nå kan man også vinne tur til LA, Bangkok eller Puerto Rico!

 

Bare gå inn på talkmore.no, velg ditt abbonement og oppgi telefonnummer:

 

93634968    :) 

Endret av inus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...