Gå til innhold

Deaktivere Norton Antivirus fullstendig


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et problem. Det er enkelte situasjoner hvor antivirusprogramvare, er ingenting annet enn en plage. Jeg er da så uheldig å sitte på en maskin hvor det er installert Norton Antivirus 2004. Hvordan i HEL**** deaktiverer jeg denne fullstendig? Når jeg høyreklikker på tray-ikonet og velger deaktiver, får jeg opp en beskjed hvert 20'ende sekund som forteller meg at den er avslått! Noe mer irriterende enn det skal du lete lenge etter.

 

Så hva heter prosessene jeg må avslutte for å få stoppa jævelskapen? "Pardon my french" men jeg river snart håret av meg i frustrasjon...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei. Virusbeskyttelse vil jeg ha, og jeg orker ikke krangle med sjefen om hvilken vi skal bruke...

6286040[/snapback]

 

er det windows eller norton som sier fra at antivirus ikke kjører?

Meldingen i Windows kan skrues av i registeret..

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify

 

sett denne til 1

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Avast sine losninger er vel tvilsomme i forhold til Norton sine?

 

Jeg sier ikke at Norton er bra, men det er nok bedre sett i forhold til avast.

 

Vurder Pc-cillin, Panda, NOD32, osv.

6290565[/snapback]

 

 

Norton kan få en Ferrari til å yte som en Fiesta...

 

bruker AVG jeg, og er helt fornøyd med dette. Routeren min har firewall og jeg bruker Firefox for å unngå spyware.. aldri noe problemer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...