Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

Min Titan har veldig dårlig wifi tilkobling. Tar nesten ikke inn hjemmenettet, og da sitter jeg 2 meter unna senderen.

 

Forslag til hva jeg kan gjøre? Flere med problemet?

Sjekk at dekselet sitter godt på, og fjern potensielt støv rundt kontaktene mellom telefonen og dekselet. Er det like dårlig dekning med dekselet på og av, har du en indikasjon om at kontaktene ikke kobler seg til dekselet ditt skikkelig.

 

Jeg har ikke hatt problemet selv, men har sett enkelte sporadiske meldinger om det på XDA.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har fått et lite problem med min HTC Titan. De siste dagene har den ikke klart å få kontakt ed windows live ID, dermed får jeg ikke lastet ned noe fra marketplace, jeg får heller ikke opp evt. tilkobletelte kontakter facebook etc når jeg går inn i meldinger og bort på pålogget. Er ikke noe problem ellers med nett, eller noe annet.

 

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har fått et lite problem med min HTC Titan. De siste dagene har den ikke klart å få kontakt ed windows live ID, dermed får jeg ikke lastet ned noe fra marketplace, jeg får heller ikke opp evt. tilkobletelte kontakter facebook etc når jeg går inn i meldinger og bort på pålogget. Er ikke noe problem ellers med nett, eller noe annet.

 

Noen som vet hva dette kan skyldes?

 

Og din telefonoperatør er? Har du forresten tatt kontakt med de ang. dette?

 

 

 

Lenke til kommentar

Nei, har ikke vært i kontakt med min operatør, som er Djuice forøvrig. Men sendte en mail nå. Det jeg synes er rart om det er der problemet ligger er at det å sende vanlige tekstmeldinger, ring og være på mobilnette forøvrig ikke er noe problem. Det er kun de to områdene som jeg nemte ovenfor som er problemet.

 

Har vært inne i innstillinger å sett om det kan være noe der blant annet men klarer ikke finne ut av det.

Lenke til kommentar

Nei, har ikke vært i kontakt med min operatør, som er Djuice forøvrig. Men sendte en mail nå. Det jeg synes er rart om det er der problemet ligger er at det å sende vanlige tekstmeldinger, ring og være på mobilnette forøvrig ikke er noe problem. Det er kun de to områdene som jeg nemte ovenfor som er problemet.

 

Har vært inne i innstillinger å sett om det kan være noe der blant annet men klarer ikke finne ut av det.

 

Men du har sjekket at Live tjenesten fungerer med riktig brukernavn og passord?

Har du prøvd å fjerne Live kontoen, for så å sette den opp på nytt igjen?

 

 

 

Lenke til kommentar

Nå har det gått en stund, så jeg våger å spørre igjen. Noen gode cases for Titan? Helst ikke en alt for gummifeel på den, da har jeg erfaringer med at disse ofte blir slappe og jævelige etter litt bruk. Grunnen til at jeg spør er at jeg har kjøpt to stk allerede, og begge sliter med knappesystemet rundt telefonen. De er enten ALT for harde å presse ned, eller så er de neddi et utskåret hull hvor fingern min selvfølgelig ikke kommer inni :/

 

Takk!

Lenke til kommentar

Min Titan har veldig dårlig wifi tilkobling. Tar nesten ikke inn hjemmenettet, og da sitter jeg 2 meter unna senderen.

 

Forslag til hva jeg kan gjøre? Flere med problemet?

Sjekk at dekselet sitter godt på, og fjern potensielt støv rundt kontaktene mellom telefonen og dekselet. Er det like dårlig dekning med dekselet på og av, har du en indikasjon om at kontaktene ikke kobler seg til dekselet ditt skikkelig.

 

Jeg har ikke hatt problemet selv, men har sett enkelte sporadiske meldinger om det på XDA.

 

Jeg har samme problem med min Titan. Dette kom etter siste oppdat fra HTC noe som gjør at jeg tror det er en feil i oppdat. Noen som har noen formening om dette?

Lenke til kommentar

Min Titan har veldig dårlig wifi tilkobling. Tar nesten ikke inn hjemmenettet, og da sitter jeg 2 meter unna senderen.

 

Forslag til hva jeg kan gjøre? Flere med problemet?

Sjekk at dekselet sitter godt på, og fjern potensielt støv rundt kontaktene mellom telefonen og dekselet. Er det like dårlig dekning med dekselet på og av, har du en indikasjon om at kontaktene ikke kobler seg til dekselet ditt skikkelig.

 

Jeg har ikke hatt problemet selv, men har sett enkelte sporadiske meldinger om det på XDA.

 

Jeg har samme problem med min Titan. Dette kom etter siste oppdat fra HTC noe som gjør at jeg tror det er en feil i oppdat. Noen som har noen formening om dette?

 

Prøv en gjennoppretting fra Zune hvis du mistenker at siste oppdatering er årsaken.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg meg skikkelig dum - men -

Jeg har fått to windows live kontoer på tlf. i tillegg til google kontoen. Når jeg nå går inn for å redigere en "kontakt" står det to windows live kontoer... ? Om jeg går inn på instillinger og redigerer e-mail og kontoer, finnes det kun en wind.live konto. ??

Noen som kan hjelpe?

:blush:

Lenke til kommentar

Lenge varer batteriet ved normalt bruk? (ikke fjortis)

 

Med normal mener jeg, sjekke mail (på jobb etc) ringe/ta i mot 5-15 samtaler daglig.

Ikke noe spilling, men kanskje litt surfing, lese VG nyheter etc.

 

Har klart 3 dager med litt surfing, noen samtaler, sms og litt spilling. Battery saver var da aktivert fra dag 2. Da mister jeg normalt bare 1-3%Batteri mens jeg sover (ca6 timer)

 

Nå føler jeg meg skikkelig dum - men -

Jeg har fått to windows live kontoer på tlf. i tillegg til google kontoen. Når jeg nå går inn for å redigere en "kontakt" står det to windows live kontoer... ? Om jeg går inn på instillinger og redigerer e-mail og kontoer, finnes det kun en wind.live konto. ??

Noen som kan hjelpe?

:blush:

 

Tror ikke det betyr at du har 2 Windows Live kontoer selv, men at person du prøver å redigere har 2 kontoer. Har selv kontakter med 3 Windows Live Edit muligheter.

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar

Sliter litt med noen ting:

1. Youtubevideoer lagger selv om videoen er ferdig lastet... 1-2 sekunders stopp før den spiller videre...

 

2. Sliter med å legge på samtaler av og til, når jeg trykker på avslutt-knappen blir skjermen svart, og jeg må bevege tlf. for å få fram skjermbilde igjen, og dette må gjentaes inntil knappen reagerer på skikkelig vis...

 

3. Knirking i tlf når jeg bruker sidene av skjermen. Ser også at skjermen beveger seg noen mm inn i selve dekslet hvis jeg trykker litt hardere. Syns det virker som dårlig byggekvalitet...

 

4. Må kjøre litt med å få inn ladepluggen i tlf, kontakten i tlf er liksom ikke helt på line med coveret...

 

Noen som har vært borti dette?

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...