Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!


MindTooth

Anbefalte innlegg

kk2ig8.png

(Logo laget av Lumabizz.)

 

Siden vi i dag har webkaféen. Tenkte jeg hvorfor ikke ha en lignende tråd for konsollverdenen. Her kan vi diskutere alt det siste som har skjedd i rundt de forskjellige konsollene. Alt fra spill, til filmern. Tråden er ment som en sosial arene. Derfor skal den ta vares på, og ikke bli spammen ned med alt annen dritt.

 

Regler:

 

#1: Ikke spam!

 

#2: Oppfør dere.

 

#3: Behandle alle med respekt.

 

#4: Vær saklig.

 

#5: Ikke post slibrige kommentarer.

 

#6: Ha en posisitv innstilling.

 

#7: Ingen piratsnakk!

 

#8: Ikke post ting som oppfordrer til konsollkrig!!!

 

(Mener du det mangler noen regler, si fra.)

Endret av MindTooth
La til logo.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat bestilt Crysis(PC), Orange Box(PC), Assassins Creed, Call of Duty 4, Need for Speed Pro Street, Uncharted og Ratchet & Clank! Gjett om jeg gleder meg til November!!

 

Håper virkelig at de klarer å lage en skikkelig Assassins Creed Ps3 versjon!!

 

Synes Ps3 også burde ha fått en ny Bully versjon. Men kanskje de kommer med Bully 2!

Lenke til kommentar
Begynner å få litt for mange spill til Xbox 360 om dagen. Klarer liksom ikke å spille ferdig noen.

 

Tenkte meg også å kjøpe meg DS med nyeste Zelda.

 

Birger :)

 

Ja, selv har eg en Nintendo DS Lite som bare støver ned, så kunne kanskje vært lurt å kjøpe Phantom Hourglass til de skikkelige PS3-titlene kommer.

Lenke til kommentar

Konsollkafeen så digg da :)

 

Mine happeninger rundt konsollene idag har vert mye merkeligt....

 

Har vert innom alle 3 konsollene og spilt 2 timer og mer på hver av dem, 360 med orange box imens jeg ventet på litt dårlig NFS demo, og har spilt litt FIFA 08 demo hos PS3, og skiftet bakgrunn osv

 

Jeg ble ikke akkurat imponert over demoen av NFS ProStreet, og ikke nok med det så måtte jeg vente over 3 timer på 650mb, og når jeg lasta ned PGR4 demo så kom den ned på 1 1/2 time på samme dagen demoen kom ut...

 

Og er virkelig Call Of Duty 4 så kort..... huff jeg som er singleplayergamer men dette tar jeg med en klype salt, siden da kan det være dem har spilt på easy og rushet igjennom spillet fort som F. Det sa folk og om Halo 3 att det var så kort singleplayerdel og det stemmer ikke sier jeg bare

Jeg sliter med Heroic av og til og har vertfall spilt 12timer og er i bare kapittel 5 og har vel funnet en del skulls

 

Det som var en positiv gamerdag er att Ratchet And Clank får flotte score på dem fleste sidene, det er nok det største som har skjedd for meg idag siden jeg har allerede bestilt og betalt Ratchet And Clank og gleder meg sykt :D.

 

Og denne fredagen blir og en dritbra dag får Metroid Prime 3 og gleder meg mye til det og ja

Det er derfor jeg spiller Wii og RE4 for å øve opp aimen og treffe mest muligt!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Må si jeg likte Viva Piñata. Fikk det på fredag som var. Var veldig barneaktig. Men kan godt nytes av eldre men.

 

Birger :)

 

Kjøpte Viva Pinata i forrige uke jeg også - det er mest min datter på 10 år som spiller det. Som gammel mann vet jeg ikke om det var helt min stil - ble litt mye "flørting" og søtt prat :!: Men jeg skal gi det en sjanse :)

 

Ellers har jeg handlet følgende siste uken:

 

Halo 3

The Orange Box

PGR 4

Bioshock

Gears of War

Metroid Prime 3: Corruption

Crash of the Titans

Zelda: Phantom Hourglass

 

Skal si skattepengene fikk ben å gå på.... :!:

 

 

Det har foreløpig blitt mest Halo 3 - bra spill. Men etter å ha spilt RE 4 på Wiien en del - så har jeg nå et stooort ønske: Microsoft - vær så snill og gjør slik at Wii-kontrollene kan brukes på Xbox360, da hadde jeg blitt meget glad. :thumbup: Umulig selvfølgelig - men det er lov å håpe.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...