Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamet Dark Souls en stund nå,er på bossen som heter Seath the Scaleless som skal være nest siste boss før Gwyn.

 

Så kan vel si at den vanskeligste bossen er Ornstein og Smough,men det har noe med at O&S er dårlig designet

Det spørs vel hvilken rekkefølge man gjør ting? Man har jo : 

 

Seath, Nito, 4 Kings, og bed of chaos å bryne seg på samme tidspunkt i spillet? 

Lenke til kommentar

Fant et fint eksemplar av Demon Souls i sta. Blir spennende å prøve! :)

Du kjøpte brukt? Det skal være enkelt å få tak i nytt. Jeg vet at det var litt vrient en periode, og prisene var da veldig høye. Men nå får man Demon's Souls på Amazon for 20 pund.

 

Gamet Dark Souls en stund nå,er på bossen som heter Seath the Scaleless som skal være nest siste boss før Gwyn.

Seath er av fire spesielle bosser, hvems sjeler skal fylle Lordvessel. Man kan banke disse i den rekkefølgen man vil.

 

ButterChicken: Ja, de blir vel tilgjengelige så fort du får/plasserer Lordvessel.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

 

 

Fant et fint eksemplar av Demon Souls i sta. Blir spennende å prøve! :)

Du kjøpte brukt? Det skal være enkelt å få tak i nytt. Jeg vet at det var litt vrient en periode, og prisene var da veldig høye. Men nå får man Demon's Souls på Amazon for 20 pund.

Gamet Dark Souls en stund nå,er på bossen som heter Seath the Scaleless som skal være nest siste boss før Gwyn.

Seath er av fire spesielle bosser, hvems sjeler skal fylle Lordvessel. Man kan banke disse i den rekkefølgen man vil.

 

ButterChicken: Ja, de blir vel tilgjengelige så fort du får/plasserer Lordvessel.

Det kostet meg 150kr med 1års "forsikring" for et brukt eksemplar på gamestop. Det er så og si 100% uten riper:)
Lenke til kommentar

Sjølv slo eg Gwyn etter ca. 130 timar totalt med gameplay. Eg brukte vel 2-3 veker på å faktisk slå han, medan andre klare det veldig fort. Så du trenge ikkje stresse så frykteleg med det, ta den tida du treng og gjer gjerne andre ting i mellomtida dersom du går lei (eg besøkte painted world og pvpa litt). 

 

Btw, når eg då endeleg klarte å slå han var eg i tårer sidan eg hadde brukt så lang tid. Eit av mine aller beste gaming-augeblikk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...