Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en app, innstilling eller lignende som gjør at jeg kan markere og kopiere tekst i en app eller nettside der det ikke går å markere og kopiere tekst på vanlig måte?(Jeg har root, hvis det skulle ha noe å si)

 

Jeg har brukt litt "Copy Paste Any Text Trial".

Det er en stund siden jeg brukte den, men jeg mener den fungerte greit.

Lenke til kommentar

Hvordan lager jeg hurtigkommando for å starte og stoppe et program?

Bruker appen «Talkback» og skulle gjerne hatt muligheten til å aktivere og deaktivere «Talkback»ved å bare trykke inn en tast eller to, eventuelt tegne et mønster på skjermen.

 

Hvordan får jeg det til? Må jeg legge inn en ny app som fixer sånt, eller ligger funksjonen inne i Android allerede?

 

(Har Android 4.4.2 på en Note 2).

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Finnes det noe som kan skjule root som funker på Get sin app?

Vet at det finnes cloaker der ute, men har noen prøvd noen som funker på akkurat Get-appen?

 

Har stock Lollipop u/root på min Nexus 7 (2012) nå, men savner root...

Prøvde rootcloak (xposed-modul), og det fungerte ikke... Testet på Sony Xperia Z1. Endret av learntofly
Lenke til kommentar

 

Finnes det noe som kan skjule root som funker på Get sin app?

Vet at det finnes cloaker der ute, men har noen prøvd noen som funker på akkurat Get-appen?

 

Har stock Lollipop u/root på min Nexus 7 (2012) nå, men savner root...

Prøvde rootcloak (xposed-modul), og det fungerte ikke... Testet på Sony Xperia Z1.

 

Takk for svar, har prøvd det samme med csports sin app tidligere uten hell... Kjipt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot....

Med en 3.parts launcher fra Play Store kan det raskt fikses ;)

Ich weiss, men har hatt litt så-som-så erfaringer med slike og batteribruk. Mulig jeg bare har vært uheldig, så kan vel se på det igjen.

Legg in ny launcher å velg denne som standard. Deretter tar du en reboot på telefonen. Da forhindrer du at du har 2 launchere som kjører oppå hverandre.

 

Anbefaler Nova Launcher prime. Spesielt om man har en stor telefon da Nova har gestures som f. Eks lar deg dra ned notification drawern fra uansett på skjermen. Veldig kjekt på min note.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...