Gå til innhold

Reise på ferie alene....


Anbefalte innlegg

Hei alle! :-)



Jeg lurer på å reise på ferie alene i år, men jeg orker ikke å reise på en typisk partyferie. Aia Napa osv er dermed totalt utelukket, da jeg har 0 interesse for flatfyll uten mening. Og siden jeg er singel ønsker jeg heller ikke å reise på en plass hvor alt for mange par reiser.



Jeg ønsker å reise på en ferie hvor jeg treffer mennekser som ligner mer på meg selv. Gjerne en ferie som blander aktiviteter med litt senere kvelder med noen kalde rundt et leirbål etc. Det spiller ingen rolle om dette er hjemme i Norge, eller i Frankrike osv.



Jeg er veldig glad i å ferdes i fjellet.. Rafting, klatring, toppturer, brevandringer osv, er interesser som jeg setter høyt.



Er det noen som vet om en typisk ferie/aktivitetstur som hadde passet for meg?


Eventuelt andre her inne som har tenkt i samme baner?:-)


Jeg takker for alle tips.




NB!!!


ser forresten at denne havna i HELT feil del av forumet...! Konge om noen flytter den! :-)

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker å reise på en ferie hvor jeg treffer mennekser som ligner mer på meg selv. Gjerne en ferie som blander aktiviteter med litt senere kvelder med noen kalde rundt et leirbål etc. Det spiller ingen rolle om dette er hjemme i Norge, eller i Frankrike osv.

Jeg er veldig glad i å ferdes i fjellet.. Rafting, klatring, toppturer, brevandringer osv, er interesser som jeg setter høyt.

 

Bortsett fra rafting og klatring, så har jeg de samme interessene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...