Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke billigere, jeg så bare ikke at det var en link på bunden av siden hos telenor som sa "vis flere abonnement", og så dermed ikke abonnentene som var billigst.

 

Igrunn litt tullete at en kan kjøpe telefonen med binding til 4000 til sammen og låse opp gratis, mens om en kjøper den uten binding så koster den 4800 og i tillegg må en betale for å låse den opp.

Endret av Dinosauromann
Lenke til kommentar

Ah okay :p . That makes more sense then.

 

Hatt god erfaring med telenors nettbutikk i tillegg, så for min del er det en soleklar vinner med Prat 99 abbonementet pluss låse opp operatørlåsen gratis. Smooth.

 

Ja det er kjempetullete. Men c'est la vie, nescafé?

 

 

Dandor: da blir det vel ut og kjøpe nytt simkort til uka da :)

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg tenker personlig slik at 64gb hadde vært tøft, men med skytjenester, spotify, g+ osv er det egentlig sjelden jeg bruker såpass mye plass selv. Aldri hatt plassproblemer på N8 eller SGS2, og N8 sine bilder tar ganske stor plass OG den er hovedkameraet mitt. Tok videoer og bilder i 3 uker mens jeg roadtrippet gjennom europa med N8, og ikke en eneste gang kom jeg nært å gå tom for plass.

 

Derfor mener jeg at 16gb er greit nok for min egen del. Selv om 64 hadde vært tøft for tøffhets skyld.

 

 

Men jeg forstår ikke helt hvordan de kan selges i norge utenom gjennom Telenor, siden de har disse eksklusive rettighetene? Then again virker det som om den er en del dyrere på andre nettsider enn via telenor.no.

 

Mener det stod 10/10/2011 på dustin.no feks?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ser småsnasne ut de høretelefonene der til min magenta telefon.

 

I love it!

 

 

Android Apps kommer såklart på Meego via Alien Dalvik eller OpenMobiles ACL:

 

http://www.openmobileww.com/products.php

 

http://www.slashgear.com/nokia-n9-android-app-support-promised-with-alien-dalvik-22160809/

 

 

I tillegg antar jeg QTprogrammer fra N900 og S^3 dukker opp på N9 i tillegg. Men spanande nok som Ovi Store tror de er, hamler de ikke opp med Android Market. Hvis N9 kjører androidapps, blir det jo strøgent.

Lenke til kommentar

Jeg tenker personlig slik at 64gb hadde vært tøft, men med skytjenester, spotify, g+ osv er det egentlig sjelden jeg bruker såpass mye plass selv. Aldri hatt plassproblemer på N8 eller SGS2, og N8 sine bilder tar ganske stor plass OG den er hovedkameraet mitt. Tok videoer og bilder i 3 uker mens jeg roadtrippet gjennom europa med N8, og ikke en eneste gang kom jeg nært å gå tom for plass.

 

Derfor mener jeg at 16gb er greit nok for min egen del. Selv om 64 hadde vært tøft for tøffhets skyld.

 

 

Men jeg forstår ikke helt hvordan de kan selges i norge utenom gjennom Telenor, siden de har disse eksklusive rettighetene? Then again virker det som om den er en del dyrere på andre nettsider enn via telenor.no.

 

Mener det stod 10/10/2011 på dustin.no feks?

 

Hvis cdon også klarer 10.okt. eller kansje til og med litt før,så er jeg fornøyd.Er egentlig forberedt på å vente lengre.

 

Du har nok sikkert rett i at jeg kunne klart meg med 16gb,men på min N900 har jeg 32gb internt+32 på minnekort,og det er rart med det,man blir fort vant til å bare pøse på uten å tenke på minnekapasitet. Har f.eks 11gb med bilder/video/film/musikk pluss en hel del annet som jeg vil ha med meg på N9.

Sånn er det bare :roll:

Lenke til kommentar
Hvis cdon også klarer 10.okt. eller kansje til og med litt før,så er jeg fornøyd.Er egentlig forberedt på å vente lengre.

 

Du har nok sikkert rett i at jeg kunne klart meg med 16gb,men på min N900 har jeg 32gb internt+32 på minnekort,og det er rart med det,man blir fort vant til å bare pøse på uten å tenke på minnekapasitet. Har f.eks 11gb med bilder/video/film/musikk pluss en hel del annet som jeg vil ha med meg på N9.

Sånn er det bare :roll:

 

 

Leste at 64gb har launch i fjerde kvartal, ikke nødvendigvis så tidlig som 10/10. Så mulig det blir mer venting enn som så.

 

 

Edit: in other news: http://www.sports-tracker.com/blog/2011/09/28/sports-tracker-heading-for-meego-and-nokia-n9/

Endret av Slai
Lenke til kommentar

No biggie, det er ikke som om meego var på vei noe sted uansett. Meego er ikke noe for folk som ikke er en smule techsavvy og klarer følge med på communityupdates osv etterhvert, og ihvertfall ikke om man forventer støtte i flere år fremover.

 

For oss som liker å kunne installere et annet OS, multitaske og styre rundt som med N900 derimot, blir dette flott :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...