Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Buddy Runner

 

Et virkelig flott program for deg som liker jogging/løping som treningsform. Buddy runner viser min/km, ekvidistanse, varighet, caloriforbruk. Når du kommer hjem til wifi (eller vil benytte deg av mobilnettet) lastes dette opp til ditt dashboard på buddyrunner.com. Har kan du se løypeprofil, og hastighet i de ulike delene av løypa!

 

I tillegg kan du grafisk sammenligne ulike løp grafisk

 

Sweet mother of God!

 

URL: http://www.buddyrunner.com/

 

Denne liker vi! takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gmote

 

Gjør om telefonen til en fjernkontroll på pcen. Definerer mapper for video og musikk, og gir deg snarveier til å starte musikk og videospilling rett fra telefonen. Du kan da starte avspilling på pc....ELLER.. du kan sende de musikk/video-filene du har lagret på pc direkte til telefonen for avspilling!

Men ikke nok med det - den gir deg også mulighet til direkte oppstart av linker i din browser..

Men ikke nok med det. Ved å velge "touchpad" i menyen på android styrer...ja, du gjettet det.. telefonen musa på skjermen. Kort trykk = ventre klikk. Langt trykk = høyre klikk. Sensivity og acceleration på paden er justerbart. Sykt bra!

 

Selvsagt er det bare å ta opp tastaturet med et langt trykk på menu-knappen og skrive i vei på pc'en.

 

App bruker Wifi for til kommunikasjon med pc.

 

Dersom denne ikke tar rotta på batteriet fullstendig eller henger opp telefonen til det ugjenkjennelige, er det en rå app.

 

url: http://www.cyrket.com/package/org.gmote.client.android

Endret av thor_egil
Lenke til kommentar
Hei

er det noen som har installert Gulesider app? Når jeg søker får jeg alltid melding om at jeg ikke har kontakt med server. Det virker som om det ser spesiellt Hero som sliter med dette. Er det noen som har funnet løsningen?

 

Fungerer sånn ca 60% av gangene for meg (wifi)

Fungerer kun å søke manuelt for meg (HTC Hero), får ikke opp noe automatisk nummersøk når ukjent nummer ringer selv om jeg har innstilt den til å gjøre dette.

Var vel for godt til å være sant :roll:

Endret av MMM
Lenke til kommentar
Hei

er det noen som har installert Gulesider app? Når jeg søker får jeg alltid melding om at jeg ikke har kontakt med server. Det virker som om det ser spesiellt Hero som sliter med dette. Er det noen som har funnet løsningen?

 

Fungerer sånn ca 60% av gangene for meg (wifi)

Fungerer kun å søke manuelt for meg (HTC Hero), får ikke opp noe automatisk nummersøk når ukjent nummer ringer selv om jeg har innstilt den til å gjøre dette.

Var vel for godt til å være sant :roll:

 

husker jeg en gang lot den ringe en stund for å sjekke, da fant den ikke nummeret...

Lenke til kommentar
buddy runner er fantastisk, anbefales for de som trener eller skal starte å trene!

 

Selv bruker jeg My Tracks fra Google.

My Tracks bruker GPS'en for å registrere løperute, gj.snittsfart, toppfart, høydeforskjeller på løperuta, tid m.m. Kan laste opp treningsdata til et spreadsheet på google docs og kart over løypa til google maps. Kan også legge inn markers under veis på ruta for å få egne data (toppfart/gj.snitt/etc) for en del av ruta (en bratt bakke f.eks.)

 

Et treningsprogram for de som ikke er så opptatt av de sosiale aspektene. Fungerer knirkefritt, og krever ingen registrering (har man Android, har man også en googlekonto:))

Lenke til kommentar

Mange av applikasjonene som er listet opp her er allerede installert på min Hero med Sense virker det som.. men fikk noen gode tips herfra også.

 

Useful Switches funker veldig bra, Gule sider appen ser bra ut, aTrakDog funker fint, selvom den anbefaler å oppgradere noen som allerede har siste versjon. Har fått tips om ShopSavy, men ikke testet de ut enda? Noen som har det? Ellers så hjalp ContactSync meg veldig med å synke alle kontaktene mine til Google!

Lenke til kommentar

Er ute etter et program som konverterer video til et format android aksepterer.

 

Har testet et(husker ikke navn), men det jeg virkelig er ute etter er et program som kan konvertere flere videoer av gangen.

 

Feks jeg vil kunne sette i gang konvertering av en hel seson southpark, fremfor manuelt konvertere hver enkelt. Finnes dette?

 

Hvis ikke, hvilke programmer anbefales for konvertering generelt?

Lenke til kommentar
Er ute etter et program som konverterer video til et format android aksepterer.

 

Har testet et(husker ikke navn), men det jeg virkelig er ute etter er et program som kan konvertere flere videoer av gangen.

 

Feks jeg vil kunne sette i gang konvertering av en hel seson southpark, fremfor manuelt konvertere hver enkelt. Finnes dette?

 

Hvis ikke, hvilke programmer anbefales for konvertering generelt?

 

Videora fungerer greit og man kan legge til så mange videoer man vil i queue for konvertering. Jeg synes UI'et er helt forferdelig dog...

 

Handbrake er et annet alternativ mange sverger til, men dette har jeg ikke testet selv enda.

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...