Gå til innhold

for lite jenter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. :)

Lenke til kommentar

Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. :)

 

Ja, sminke og barneoppdragelse er toppen. Jeg ønsker også å lese om hester, sko og rosa muffins.

 

Hvis disse trådene ikke opprettes snarest, stikker jeg heller over til Kvinneguiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. :)

 

Ja, sminke og barneoppdragelse er toppen. Jeg ønsker også å lese om hester, sko og rosa muffins.

 

Hvis disse trådene ikke opprettes snarest, stikker jeg heller over til Kvinneguiden.

Synd du ikke klarer å skille et eksempel fra realitet. Jaja, kanskje det er best uten kvinnfolk på dette forumet after all..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...