Gå til innhold

for lite jenter her!


Anbefalte innlegg

Jeg føler det er altfor få jenter her på diskusjon.no, jeg er klar over at 'mediehuset' det tilhører er veldig teknologiorientert og derfor tiltrekker få jenter/damer da de ofte ikke interesserer seg for slik på den måte vi gutter gjør det.

 

Hva kan vi på diskusjon.no gjør for at vi får fler jenter?? Mange av debattene om kjønn, og sekualitet, blir veldig ensidige når man er av samme kjønn hele gjengen...

 

Så folkz hva tenker dere?? hvordan kan vi profilere oss mer og få nye brukere og gjerne flere jente-brukere inn i vårt lille samfunn her på diskusjon.no??

 

-frank

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen prøvde seg på en liten facebook-aksjon for et par år siden for å bringe mere jenter inn. Det resulterte i et hav av dritunger som ikke visste hva forumet dreide seg om engang, og bare postet "Så, hva skal vi snakke om her da? Neeei dette var sjeeeedelig". også forsvant de like fort som de kom.

Endret av Bytex
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lag "*** for idioter"-tråder så slike som meg som helst vil lære nye ting hele tiden, men ikke alltid helt vet hvor jeg skal begynne for å lære meg kompliserte ting som "hvordan bygge en rørforsterker", "hvordan skifte forstilling på bilen", "hvordan fungerer en transistor" og lignende ... Når jeg tenker meg om så er vel i grunn forumet full av slike tråder så det er nok heller jeg som burde skjerpe meg! :roll:

Lenke til kommentar

Eller så får vi tilfeller som søstrene til Datasmurf, der DNFK ble om til "MSN-tråden for Vaage-familien", noe de like godt kunne gjort over MSN, der de tre sitter side opp og side ned og snakker om hva de hadde til middag :)

Nå var det bare minstesøss som faktisk ble medlem her, og endte opp med å bli e-stalka av en drøss med fjortisgutter. :p

 

Sånn ellers er det i alle fall 159 kvinnelige brukere her på forumet. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...