Gå til innhold

One Call utvider Folkepakka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hoppet av jobbordningen hos oss. Av flere årsaker:

 

Leverandør - Var bundet til Netcom gjennom jobben.

 

Tilgjengelighet - Nå er jeg ikke tilgjengelig når jeg går hjem fra jobb. En undervurdert følelse, iallefall for meg før jeg hoppet av.

 

Forbruk - Mitt forbruk privat er stort sett mellom 60 og 150 kr, bortsett fra når jeg har vært i utlandet. Så lenge man har forbruk under 150-160 kr så lønner det seg ikke skattemessig. På en annen side ville telefonen vært gratis, så økonomi er vel egentlig et dårlig argument...

Lenke til kommentar

Vi må skatte av telefonen uansett fordi vi bruke den i jobbsammenheng, så kan like godt bruke den privat også. Summen vi skatter av er den samme uansett hvor mye vi bruker den.

Vi må også ha NetCom ja, og det suger på enkelte steder...men det er så sjeldent jeg merker det at det ikke gjør noe.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Vi må skatte av telefonen uansett fordi vi bruke den i jobbsammenheng, så kan like godt bruke den privat også. Summen vi skatter av er den samme uansett hvor mye vi bruker den.

Vi må også ha NetCom ja, og det suger på enkelte steder...men det er så sjeldent jeg merker det at det ikke gjør noe.

 

Du må ikke skatte om telefonen kun brukes til jobbsamtaler.

 

AtW

Lenke til kommentar

LOL, Betale 150 kr ekstra i måneden for 4 gb data, når de allerede har tilbud til 179 kr ekstra i måneden for fri bruk... Jeg vet hva jeg hadde valgt ihvertfall!

 

EDIT: Evt. så har Chess samme tilbud til 150 kr ekstra med fri bruk istedenfor.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Iallfall fint at eg får behalde faktura inntil vidare. Har hatt dette abonnementet og låge telefonrekningar no i 5-6år.
Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni.

Ja, eg fekk det med meg no. Det var synd med tanke på at eg fram til no berre har hatt mobilutgifter på rundt 20kr i månaden, så det blir ein kraftig prisauking. Eg tvilar dessutan på at det lønnar seg å bytte abonnement, men håpar at denne endringa vil føre til at fleire vil prøve seg på nytt med å konkurrere om småbrukarane.

 

Lenke til kommentar

Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni.

Ja, eg fekk det med meg no. Det var synd med tanke på at eg fram til no berre har hatt mobilutgifter på rundt 20kr i månaden, så det blir ein kraftig prisauking. Eg tvilar dessutan på at det lønnar seg å bytte abonnement, men håpar at denne endringa vil føre til at fleire vil prøve seg på nytt med å konkurrere om småbrukarane.

Regner med jeg har noe lignende forbruk som deg. Fant ut at jeg vil havne på rundt 60 kr i måneden ved å fortsette å beholde Faktura, men kan spare rundt en tier ved å bytte til Flexi. Så det er ikke store forskjellene det er snakk om. Regner med at jeg fortsetter å beholde Faktura. Så får jeg heller begynne å å venne meg til fakturaer på over 20 kr igjen :-)

Lenke til kommentar
Faktura får en månedspris på 49,- ifra 1 juni.
Ja, eg fekk det med meg no. Det var synd med tanke på at eg fram til no berre har hatt mobilutgifter på rundt 20kr i månaden, så det blir ein kraftig prisauking. Eg tvilar dessutan på at det lønnar seg å bytte abonnement, men håpar at denne endringa vil føre til at fleire vil prøve seg på nytt med å konkurrere om småbrukarane.
Regner med jeg har noe lignende forbruk som deg. Fant ut at jeg vil havne på rundt 60 kr i måneden ved å fortsette å beholde Faktura, men kan spare rundt en tier ved å bytte til Flexi. Så det er ikke store forskjellene det er snakk om. Regner med at jeg fortsetter å beholde Faktura. Så får jeg heller begynne å å venne meg til fakturaer på over 20 kr igjen :-)

 

Ja, det var virkelig trist at OneCall setter en fast månedsavgift på Faktura. For meg blir resultatet at jeg må betale 3-4 ganger så mye i året om jeg gjør nå. Mulig Faktura likevel blir det billigste abonnementet for meg, men jeg får nok se meg om etter noe biligere.

 

Trist at OneCall (for meg) setter opp prisene så mye, spesielt etter å ha hatt OneCall Faktura i nesten 5 år.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er dumt at onecalls faktura øker prisen med 49/mnd. Kommer til å savne den veldig hyggelige kundeservice- de gangene jeg var innom- Nå vil jeg satse på norges billigste abonnement for forhåndsbetalt kontantkort, ifølge ringepriser er det merkelig nok telenors Talkmore.Slutter av med en hjertelig takk til onecall for rimelig mobilbruk og god service gjennom flere år...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...