Gå til innhold

Laptop + 5.1 Suround


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det du trenger er ett USB lydkort eller PC kort lydkort:

 

https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k

En kompis av meg kjører samme opsett, han har en slaks splitter.

En 3.5mm jack som går til laptop, i enden av den ledningen er det 3 3.5mm jack's.

Mulig den er fra Bellkin? Tror ikke den kostet så alt for mange kronene, eller tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar

Poenget er at hvis det bare kommer stereolyd ut ifra den jacken du har på PCen, så får du ikke mer enn stereolyd uansett! Du kan kanskje splitte den ene kontakten slik at du får samme lyd fremme og bak på venstre side og samme lyd fremme og bak på høyre side, men du vil aldri få ekte 5.1 lyd uten ett lydkort som støtter dette.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Poenget er at hvis det bare kommer stereolyd ut ifra den jacken du har på PCen, så får du ikke mer enn stereolyd uansett! Du kan kanskje splitte den ene kontakten slik at du får samme lyd fremme og bak på venstre side og samme lyd fremme og bak på høyre side, men du vil aldri få ekte 5.1 lyd uten ett lydkort som støtter dette.

så lenge jeg får lyd på alle høytalerne er jeg fornøyd

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

Det eneste du trenger her er en HDMI kabel og en kabel, Jack 3.5

HDMI setter du inn PC-en og den andre inn i TV'en. Lyden får du ved å koble lydkabelen i PC-en ved hodetelefonutgangen og den andre enden kobler du til bak forsterkeren :thumbup:

Kjøpte meg selv HDMI i dag, og dette ble knall god lyd og ganske greit bilde ettersom jeg ikke kjøpte den beste HDMI-kabelen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...