Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har et nytt spørsmål jeg. Bruker Y'z Toolbar, men må skru det på for hver gang jeg skal bruke det, er det ikke mulig å gjøre sånn at det autostarter ?

 

Noen som har peiling ? =)

Nå har jeg ikke prøvd, men er det ikke bare å legge det inne i Oppstart/Startup -katalogen i Start -menyen / Alle Programmer ?!

Lenke til kommentar
har et nytt spørsmål jeg. Bruker Y'z Toolbar, men må skru det på for hver gang jeg skal bruke det, er det ikke mulig å gjøre sånn at det autostarter ?

 

Noen som har peiling ? =)

Nå har jeg ikke prøvd, men er det ikke bare å legge det inne i Oppstart/Startup -katalogen i Start -menyen / Alle Programmer ?!

Det burde virke det ja, hvis ikke kan du start-->kjør--> skriv msconfig så burde du finne ut av det ;)

Lenke til kommentar

jeg lurer på en liten ting. er litt usikker på om jeg skal bruke windows blinds eller style xp? har tilgang til begge så er litt usikker. de er veldig like men er det noen forskjell når det gjelder hastighet(eks krever style xp mindre kraft en blinds?) :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor får du tak i den.

Er det winXP?

 

EDIT: Og hva slakt program er det du søker med, men søkeknappen oppe i høyre hjørne?

 

Jeg har modifisert veldig mye, og funnet ting overalt. Den søkegreia i høyre hjørne er bare show-off :p Jeg bruker forresten Windows XP.

 

Hvis du vil ha Mac OS X stil på XP så burde du gå til denne linken, der står det alt du trenger å vite: http://stevegrenier.wincustomize.com/artic...&UID=644651&u=0

Lenke til kommentar

Her er desktoppen min, slik den ser ut på jobb PCen for øyeblikket. Bruker ObjectDocs og bakgrunnsbildet er ett foto jeg tok selv en vinterdag. Det er siden på en bil med reklametrykk på. Sopte bort snøen over øynene og tok bilde. Etterpå har jeg forsøkt å legge på en kul øyenfarge, men har ikke tilgang på annet enn MS Paint her på jobb.

:blush:

Jobber med å forbedre det hjemme.

post-104-1112337296_thumb.jpg

Endret av SHU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...