Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan

 

Jeg har aldri betalt en regning eller faktura før. Fikk en i posten i dag. Hvordan betaler jeg den? Skal jeg bruke KID-nummeret og betale sånn som jeg har betalt før i nettbank, og så skrive under på det brevet og sende det til de etterpå?

 

Eller skal jeg utfylle informasjonen på brevet og sende det i retur til dem? Har ikke peiling hvordan det fungerer  :confused:

 

Har et vedlegg. 

post-390163-0-32165500-1457976867_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette for medlemskap til en idrettsforening eller lignende? Da kan det hende de krever et "oblat" som man klistrer på medlemskort eller lignende, dette får du ved å huke av for at du ønsker kvitteringsoblat i nettbanken der du betaler fakturaen.

Ja det er for en støtteorganisasjon. Når jeg kunne velge, så tok jeg ingen kvittering. Jeg kunne velge mellom, "kvittering uten oblat", "kvittering med oblat" eller "ingen kvittering". Håper det går fint? På transaksjonen står det riktig navn på organisasjonen, uten at jeg trengte å skrive navn, så håper det er registrert :)

Lenke til kommentar

 

Er dette for medlemskap til en idrettsforening eller lignende? Da kan det hende de krever et "oblat" som man klistrer på medlemskort eller lignende, dette får du ved å huke av for at du ønsker kvitteringsoblat i nettbanken der du betaler fakturaen.

Ja det er for en støtteorganisasjon. Når jeg kunne velge, så tok jeg ingen kvittering. Jeg kunne velge mellom, "kvittering uten oblat", "kvittering med oblat" eller "ingen kvittering". Håper det går fint? På transaksjonen står det riktig navn på organisasjonen, uten at jeg trengte å skrive navn, så håper det er registrert :)

 

Går nok fint det :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...