Gå til innhold

Rykte: Canon roadmap 2015


Anbefalte innlegg

På tiden med ny tråd siden det begynner og komme rykter som gjelder neste år :)

 

Ført en liten oppsummering angående rykter som lever annå i beste velgående.

 

Tar først og nevner EF 100-400 f/4.5-5.6L IS mkII som det har versert mange rykter om, siste ryktene "CR2" er at dette kommer i November dette året men tar det med her allikevel siden det sansynligvis ikke kommer i butikkene før neste år uansett.

 

Neste er et megapiksel fullformat som det har versert rykter om en god stund.

 

Siste interessante nyhet er at Canon blir og lansere i 2015 et modular-kamera som er dedikert video. kan tenke meg noe alla Red.

 

Vi blir nok og se endel snacks fra Canon i 2015 siden de har det 5årige Canon messen i 2015 og da pleier de og lansere endel samt noe helt nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mm. Jeg syns ikke Canon var så langt utpå jordet med EOS M. Det eneste som egentlig manglet var en litt oppdatert sensor og litt artig optikk.

 

Sensoren i 70D og 7D mk II fremstår som noe som kunne vært artig i et EOS M mk II.

 

Hadde de i tillegg klart å produsere en ganske kompakt 50mm f/2 så tror jeg mye hadde vært gjort. I hvert fall for min del. Og et hus med en god EVF. .

Endret av Andreasfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som alle andre må nok Canon revurdere kameradivisjonen sin, så det blir spennende og se hva som kommer ut av det.

 

Det rene konsumermarkedet er borte og Canon må tenke nytt, men det er nok mange som skal uttale seg der i gården og sikkert like mange som prøver og redde jobben sin ved å bagatellisere markedssituasjonen til sin fordel.

 

Uansett så må det kameraer som vekker interessen hos de som ønsker et mer komplett kamera og jeg tror Canon har evne til og komme opp med mange nyvinninger utover årene som kommer, men det er en stadig forretningsmessigst avveiing og ikke gi for mye av gangen til forbrukerne men ikke for lite heller så de bytte leir.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...