Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

INFO: Å skrive formlar/reknestykke i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

 

I denne tråden finn de dei viktigaste kodane, medan ei litt meir fullstendig og meir hendig oppsatt oversikt er å finne her. (For spørsmål om LaTeX generelt, bruk Den middels store LaTeX-tråden.)

 

Det er ein viss skilnad mellom miketex, som eg normalt nyttar, og mimetex. Nå er det slik at linkane i tråden som du viser til ikkje er aktive når eg er innlogga og kanskje kan ha mest bruk for dei.

Kva kjem dette av? Kan det rettast opp?

 

(Eg nyttar til vanleg Opera og har ikkje undesøkt om det er på same måten i dei andre nettlesarane mine.)

Lenke til kommentar
Nå er det slik at linkane i tråden som du viser til ikkje er aktive når eg er innlogga og kanskje kan ha mest bruk for dei.

Kva kjem dette av? Kan det rettast opp?

Eg er redd eg er so dum at eg ikkje forstår akkurat kva du meiner. Kan du freiste å forklare ein gong til?

 

Eg skal freiste:

  1. Ein link skal leie fram til ei nettadresse (URL).
  2. Ein aktiv link leier til den rette (venta) adressa.
  3. Ein passiv link leier til ei ikkje-eksisterande (feil) adresse.

Når eg er innlogga ser ikkje nettlesaren linkane i teksten.

"Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor", er frå ein brukarståstad linkar som skal få fram/ta vekk tekst.

Eg har ikkje sett på kjeldekoden, men eg kan tenke meg at det er nytta JavaScript e.l. (Kjeldekoden i innlogga tilstand ville vel og forklare kvifor "linken" er "daud".)

Når eg heilt konkret er logga inn og klikkar på ein slik "link" hender (sjølvsagt) ingen ting. Dersom eg loggar ut og gjer det same kjem den relevante teksten opp.

 

Eg vonar dette er til å forstå!

Lenke til kommentar

Aha, spoilerane fungerer ikkje, då er eg med.

 

Prøv å byt skin, med nedtrekksmenyen heilt nederst til venstre på sida. Eg veit spoilerar ikkje fungerer i det nye skinet (som heiter «Diskusjon.no nybegynner (BETA)» i nemnte nedtrekksmeny), men i dei andre trur eg ikkje det er problem.

Takk det gjorde nytta! Eg hadde nok merka at sidene hadde endra seg utan å tenke meir over årsaka.

Eg må vel uforvarande ha kome borti nedtrekksmenyen?

Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...