Gå til innhold

Steamdusj fra Netthandelen.no...humbug fra a til å!


dejavu57

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes din holdning er arrogant. La meg informere deg om, at jeg har en velutviklet realitetessans og jeg anvender den daglig.

Vell, om du forventer å få en steamdusj av kvalitet for 1/10 delen av den prisen du må ut med hos en fagforhandler så kan jeg ikke påstå at du har brukt noen form for fornuft eller realitetssans. Til sammenligning så koster et vanlig dusjkabinett omentrent det samme som du ga for denne steamdusjen.

Jeg vil heller ikke påstå at termostat er påkrevd funksjonalitet i en slik sak (til den prisen).

 

Netthandelen.no og lignende sider lever av å selge ubrukelig ræl til godtroende nordmenn, et marked som man tydeligvis kan gjøre gode penger på.

 

Det jeg ville gjort om jeg var deg, var å kontaktet forbrukerombudet. De er nok de eneste som kan hjelpe deg. Ellers så har du nok ikke annet rettsvern enn at du kan kontakte din advokat og sette han på saken. Du er neppe den første, eller den siste som har blitt lurt av disse.

 

Bare vær glad for at du ikke sendte 20tusen til Polen for at noen skulle kjøpe sofaen din, slik enkelte gjør. Du fikk i vhertfall noe for pengene, selv om det bare er søppel...

 

Vet du i det hele tatt, hva du svarer på?

Vet du i det hele tatt, hva du kjøper?

Lenke til kommentar
Folk forventer ikke å bli skoldet i dusjen,på samme hvis som de forventer at bilen har hjul. Dette er funksjonaliteter man regner med er innebygget i produktet.Dette synes du ikke helt å ta innover deg.Om jeg må få lov å si det ;)

Hva man regner som innebygget av funksjonalitet i et produkt er subjektivt. Eg forventer ikke at et blandebatteri har termostat. Eg har heller ikke termostat i noen av blandebatteriene mine, og eg og min familie klarer å bruke alle og enhver uten å bli skoldet.

 

Toyota skriver på sine sider om Auris:

Denne trygge familiebilen har det meste av plass, komfort og praktiske løsninger.

Min subjektive mening er at motorvarmer(Defa, Webasto eller Eberspächer) er en viktig del av komforten i en såpass ny bil på vinterstid i Norge. Eg tar det allikevel ikke for gitt at bilen blir levert med dette. Ønsker eg det så sjekker eg opp dette før eg kjøper bilen. Men du mener kanskje at Toyota Norge må opplyse på sine sider at dette for eks ikke blir levert med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Så lenge det ikke sto at det var det termostat, har de ikke gjort noe galt. Hva man regner med er med spiller ingen rolle, spesielt i dagens samfunn hvor så mye selges uten viktige deler. Bak meg nå lades det AA batterier med en batterilader som har enkeltkanalslading, overladingsfunksjon og indikator for ødelagte batterier- noe som ikke finnes på langt nær alle ladere og som kan føre til brann i verste fall. Grunnen til at jeg har den laderen og ikke den til 50 kr som Netshop har prøvd å selge unna de siste 2 årene er at i motsetning til deg så gjorde jeg litt research før jeg kjøpte og sørget for at alt var som det skulle. Det på en batterilader til 310 kr. At det er fysisk mulig å bruke 5000 kr uten å gjøre det samme skjønner jeg ikke, og da går det slik det går.

Lenke til kommentar

For en stund siden, var det en sak i media angående slike "for billig til å være sant"-steamdusjer. Husker ikke om det var netthandelen som var forhandleren den gangen, men uansett kan det være relevant for saken.

 

Det kom blant annet frem at flere av disse billigste steamdusjene kunne være livsfarlige ettersom man kombinerer strøm og vann i et produkt laget av de rimeligste materialer. Det var en stor sjanse for at skillet mellom strøm og vann kunne bli ødelagt, hvis det ikke allerede var det. Jeg ville ihvertfall ikke gått inn i en innretning som fører både strøm og vann samtidig, om den var kjøpt på billigsalg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...