Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper iallefall ikke du går opp i Norsk...

 

Selv lå jeg på rundt 5 da jeg gikk ut av Ungdomsskolen, søkte på TAF (Tekniske almenne fag), kom in der på julekarakterene, og slacket hele siste halvåret. TAF er en linje som lar deg jobbe 2 dager i uka og gå på skole 3 dager i uka i to or, og omvendt de to siste åra. Og jeg ender opp med fagbrev som platearbeider og jeg får spesiell studiekompetanse med fordypning innen matte og kjemi hvilket gjør at det er meget lett for meg å søke meg videre på ingeniør-studier hvis jeg ønsker det. Dog nå ligger jeg på rundt 3.5. Skolen er kjedelig og jeg mangler motivasjon. Tviler på om jeg gidder å gjøre noe med det. Kos til alle dere 10. klassinger som sliter ræva av dere.

Lenke til kommentar

Fikk 5.3 til jul, går i 10. Var overasket ovet det særdeles gode resultatet. Til sommer så vil jeg satse enda mer - målet mitt er fem 5ere og resten 6. Men et snitt på eller over 5 kommer jeg selvfølgelig til å være fornøyd med.

 

Edit: Leif her og der

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Gikk ut av tiende med snitt på 4,5. Gjorde aldri lekser og øvde aldri til prøver. Første halvår på grunnkurs studiespesialisering fikk jeg snitt på 4,1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...