Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hudprodukter for menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å sove mer hjelper nok ikke noe særlig hvis det f.eks. ligger i genene dine. Da ville jeg anbefalt deg Heal Gel Eye, Ole Henriksen ultimate lift eye gel, eller den litt billigere (men ikke like effektive) Yes To Cucumbers soothing eye gel.

 

For fin hud trenger du minimum 3 ting; rens, serum, og fuktighetskrem (selv om du kanskje har fet hudtype). Min favoritt rens er Caudalie Cleansing Water.

 

Deretter har vi serum, og for acne hud er det bare ett serum som funker; Matis Reponse Purete Intensive Purifying Serum.

 

Fuktighetskrem er vanskelig å velge for deg ettersom du ikke skriver hvilken hudtype du har, men noen gode merker er Nourish, Trilogy, Decléor, Matis, og Dermalogica.

 

Alt dette er svindyrt i butikk, men billig på nett. De trygge nettsidene er Allbeauty.com (kjøp Matis her), Feelunique.com, og Beautybay.com.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Kjøpte men ü deep cleen ansiktmaske

Den syns jeg var dårlig, hjelpet ikke mot noe, pluss at konsistensen var så tynn at det var vanskelig å smøre på.

 

Noen tips her?

Ja hvillken hudtype har jeg? Hm

Litt tørr hud, men ikke så ille.

Endel urenheter som sorte prikker/hudormer

Skjelden jeg får kviser da.

Men begynte å få det da jeg brukte loreal men sin fuktighetskrem..

Den ligger i søppla nå.

 

Anonymous poster hash: 8a885...c72

Lenke til kommentar

Øye gel: http://www.blivakker.no/product/MTS0098/matis-reponse-homme-eye-reviving-gel-15ml

Synes denne er kjempegod.

 

Fuktighetskrem: http://www.bangerhead.no/no/artiklar/jack-black-double-duty-face-moisturizer-pump-spf-20.html

 

 

Du bør være forsiktig med å handle hudpleie på nett, da det er mye fakes ute å går. Jeg har selv mottatt ekte varer fra de jeg foreslår over. Men strawberrynet har jeg dårlige erfaringer med. Heldigvis får man pengene tilbake om man ikke er fornøyd hos strawberrynet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...