Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å redde forhold etter abort !


Anbefalte innlegg

Hei

Min Kjæreste har en sønn på 9 år. De har nettopp kommet til Norge. Jeg forsørger dem. Vi bor i hybelleiglighet. Hun ble gravid. Vi hadde ikke planlagt. Vi fant ut etter 2 uker. Hun tok abort for noen dager siden. Vi er i sjokk begge to. Har noen erfaringer hvordan fungerer forhold etter det ? Hvordan kan vi redde vår forhold? Er det mulig å bli som før? Vi hadde det veldig veldig koselig sammen. Jeg føler veldig komfort med henne, hun også.

Endret av FEAR2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde da ikke være noe problem for hverken deg eller henne. Støtt henne, snakk om forholdet, og trøst deg med at et barn som ikke kommer er en MYE mindre påkjenning for et forhold enn en familieforøkelse ville ha vært. Jeg ser ingen grunn til at forholdet dere i mellom skal endres av noe så banalt som en abort.

Lenke til kommentar

Joda, forhold kan gå over etter en abort, særlig hvis den ene egentlig ikke ville ta det bort.

 

Det kan være en påkjenning å ta abort, så vær der for henne og støtt henne. Snakk mye om det.. om opplevelsen, avgjørelsen, følelsene. Du har sikkert en del tanker og følelser rundt det du og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...