Gå til innhold

Dato for når skattepenger utbetales


Osturn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gah ! Regner med alle skal ha fått oppgjøret nå. ikke et BREV , ikke noe som helst info om at jeg får det først til høsten . Forbannet nå ! Ikke engang oppdatert info på altinn. Spurte dama på det lokale skattekontoret om de som retter selvangivelsen må vente til høsten , NEEEEIDA sa hun, får det nå i juni

Lenke til kommentar

Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv .

 

Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke .

 

Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober :p

 

Fikk brev i posten den 24. juni om at pengene er på vei.. Det går så treeeegt... :sleep: Bor forresten i Midt-Norge om det skulle ha noen betydning.

Endret av Dr3ad
Lenke til kommentar

Går etter Sør , midt , nordnorge osv osv .

 

Men virker som de fleste skulle hatt de nå , de som ikke har fått enda, får ikke .

 

Drømmer om at jeg har de på konto hver natt, desverre er det bare en drøm inntil oktober :p

Jeg har ikke fått penger enda, men har fått skatteoppgjøret. Kontonummer stemmer også. Bor i Oslo.

Hvis man ikke får penger før til høsten får man da beskjed om det?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...