Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hoven lymfe eller kreftsvulst?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

La merke til noe rart i dag. Jeg har en stor kul inne i høyresiden på halsen min. Den syns når jeg strammer nakken i speilet og det er ikke noe tilsvarende stor kul på venstresiden av halsen. Jeg kan ikke finne noe mindre versjon av kulen på venstresiden av halsen selv om jeg "graver".

 

Kulen sitt midt punkt er akkuratt på innsiden av der kjeven vinkles opp mot øret.

 

Kulen i seg selv er større enn en golfball.

 

 



Anonymous poster hash: 6e04f...e18
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du? Sitter den fast eller er den rørbar? Større enn en golfball?!

Jeg er atten år. Den er rørbar. Det kjentes sånn ut når jeg prøvde å gripe rundt den iallefall, men det kan hende den dytter borti ting så den virker større enn den er. Jeg kan derimot garantere at den er større enn 2cm i diameter(hvis vi antar den er rund).

 

Anonymous poster hash: 6e04f...e18

Lenke til kommentar

 

Er du plaget av kviser?

 

 

Er du ellers i bra form?

Nei ikke plaget av kviser.

 

Har i grunn følt meg veldig utilpass og slapp i det siste.

 

Anonymous poster hash: 6e04f...e18

 

Har du vært syk i det siste? Man kan få hovne lymfeknuter ved influensa osv. Men oppfordrer deg å besøke lege så tidlig som mulig.

Endret av Someone
Lenke til kommentar

 

Har du vært syk i det siste? Man kan få hovne lymfeknuter ved influensa osv. Men oppfordrer deg å besøke lege så tidlig som mulig.

Ja, var syk for en måned siden og har hanglet siden det. Skal til legen om noen dager.

 

Anonymous poster hash: 6e04f...e18

 

Da kan dette være årsaken, men stikk til legen, du.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...