Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Har sluttet som camgirl(i allefallr midlertidig), så her er en oppdatering:

 

Hva jobber du som: Vaskedame

Hvor gammel er du: 18

Hva tjener du i timen: 200 kr

Hva betaler du i skatt: Har frikort, så ingenting foreløpig.

 

I tillegg går jeg på skole, så har ikke tenkt til å vaske for alltid altså.

Lenke til kommentar

 

Hva har innlegget mitt med trolling å gjøre? :/

 

At du åpenlyst skryter av å leve på våre hardtarbeidende skattepenger... jeg skjønner det er mange som trenger støtte fra NAV men slike folk som deg burde ikke få en eneste krone.

 

Det verste er at du ikke skjønner at du driter deg ut med slike innlegg men du tror du fremstår som "kul".

 

Nåja, jeg vet nå ikke helt om du kan kalle det trolling. Og dessuten prøver jeg ikke å fremstå som "kul", og jeg er enig med deg når du sier at folk som utnytter NAV systemet på denne måten bør ikke få noe som helst ut av det. Det er ikke noen annen grunn enn latskap at jeg ikke har skaffet meg jobb enda, og i mine øyne er ikke latskap "kult". Hadde det ikke vært lønnsomt å være lat i Norge hadde jeg helt klart komt meg i arbeid for lengst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva du jobber som: Servicemedarbeider (resepsjonist, møteromvert, generelt drift av bygg, variert arbeid, potet) (100%)

Hvor gammel du er: 23 år

Hva du tjener du i timen: 190 kr

Hvor mye betaler du i skatt? 22%

 

Goder? Gratis lunsj fra kantine

 

Utdanning: Videregående (mye forskjellig)

 

Merker jeg vil ha høyere lønn. Det blir rett og slett for lite nå som jeg ser på leiligheter. Skatter i tillegg for lite, så går nok på en skattesmell til sommeren om jeg ikke endrer det snart. Skal være tabelltrekk, men etter to lønnsøkninger ligger skatten på det samme fortsatt.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: 2. Maskinist
Hvor gammel du er: 23 år
Hva du tjener du i måneden: 47499 brutto

skatt: Tabelltrekk

Goder: Kostpenger på friperioden.
Utdanning: 1 år TIP, 1 år maritim påbygg, 2 år lærling, 2 år tek fagskole, 1 måned kadett

Endret av Zikky
Lenke til kommentar

 

 

Hva har innlegget mitt med trolling å gjøre? :/

 

At du åpenlyst skryter av å leve på våre hardtarbeidende skattepenger... jeg skjønner det er mange som trenger støtte fra NAV men slike folk som deg burde ikke få en eneste krone.

 

Det verste er at du ikke skjønner at du driter deg ut med slike innlegg men du tror du fremstår som "kul".

 

Nåja, jeg vet nå ikke helt om du kan kalle det trolling. Og dessuten prøver jeg ikke å fremstå som "kul", og jeg er enig med deg når du sier at folk som utnytter NAV systemet på denne måten bør ikke få noe som helst ut av det. Det er ikke noen annen grunn enn latskap at jeg ikke har skaffet meg jobb enda, og i mine øyne er ikke latskap "kult". Hadde det ikke vært lønnsomt å være lat i Norge hadde jeg helt klart komt meg i arbeid for lengst.

 

 

Sånne som deg som gjør at man ikke får slike goder lengre om shit hits the fan. Å utnytte systemet på den måten er bare jævla egoistisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har skrevet her før, men oppdaterer nå som året er "over" inntekstmessig for min del, så dette er endelige tall for 2014.

 

Hva du jobber som: Serviceingeniør
Hvor gammel du er: 28
Hva tjener du i timen: Variabelt grunnet tillegg. Bruttolønn/timer på jobb = over 400 kr/timen
Hvor mye betaler du i skatt? 470875kr
Utdanning: Bachelor elektronikk fra høyskole
Goder: Gratis telefon og telefonbruk
Noen andre tall
Timer på jobb: 2651,5
Reisedager: 163 (dager borte fra hjemmet)
Reisetid: 215 (timer brukt på selve reisen til og fra jobb)
Avspasering tjent: 584 timer (73 arbeidsdager)
Avspasering brukt: 400 timer (53 arbeidsdager)
Etter nyttår begynner jeg på fast turnus i mexicogulfen, der jeg skal gå 4/4.
Endret av mongojarle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...