Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Voldsome smerter i magen i løpet av natten.


Tanner

Anbefalte innlegg

I natt opplevde jeg noe som har hendt flere ganger før, men det er veldig sjeldent.

Jeg våkner av magesmerter som kommer og går. La oss si 20 sekunder på, 20 sekunder av. Har etter erfaring lært at det hjelper å gå på do å drite, selv om jeg ikke må på do. Det hele bruker å ende med sørpete avføring som lukter helt for jævlig.

 

I natt satt jeg på skåla i ca 50 minutter til sammen, med små opphold i sengen mellom slagene, da jeg trodde problemet var overstått.

Fryktelige smerter i magen, på det verste vurderte jeg å vekke foreldrene mine, fordi det kjentes ut som om jeg kunne svime av hvis det ble mye verre. Kunne vært greit at noen viste at jeg lå der da. :p

Ble en del kaldsvetting også, men dette regner jeg med er på grunn av smertene.

Dette skjer som sagt veldig sjeldent, kanskje 2-3 ganger i året, men i går var det så ille at jeg bestemte meg for å forhøre meg litt om det.

 

Føler det løser seg med å få ut avføring, men det er ikke bare bare når jeg ikke er trengende. Og jeg klarer kun å presse mellom smertene, da det er alt for vondt ellers.

 

Noen som opplever det samme? Hva kommer det av?

 

EDIT: Kan nevne at dette kun har hendt om natten.

Endret av Tanner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som min hverdag omtrent det der. Jeg er konstant dårlig i magen, må alltid drite etter å ha spist (nesten). Våkner ofte på natta med magesmerter som du beskriver. Jeg har fått tabletter for magesår, hatt kamera i magen, prøvd dietter. Ingen ting har hjulpet. Så jeg bare lever med det.

Lenke til kommentar

Høres ut som meg hvis jeg har spist noe jeg ikke tåler. Dårlig stekte pølser eller kylling f.eks. Skjer også som oftest, men ikke alltid, på natta. Fikk det midt i byen en gang. Så sikkert smart ut der jeg stod og klamra meg til en steinmur mens jeg skjærte grimaser og prøvde å se normal ut. :p

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...