Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som har hatt det samme?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

sorry, fikk ikke fulført forrige tråd.

 

Jeg har i noen dager vært uvel, svimmel, slapp og litt kvalm. Har vart i 4 dager nå. Hadde feber en kveld, men sikkert hatt det flere ganger. Jeg hoster også en del. Ligner egentlig litt på influensa, men vet ikke helt om det er det.

 

Noen som har/har hatt noe liknende?



Anonymous poster hash: 491b4...60f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, det kalles mannefødsel, fordi det bare rammer menn og er utrolig alvorlig og plagsomt. Kan ikke en gang sammenlignes med kvinnefødsel fordi mannefødsel kan pågå i opp til 11 dager. Som regel varer det bare 5-7 dager. Du må bare gjennom det.

Fødsel nr. 2 går som regel mye lettere fordi da vet man hva man har i vente. Et annet tips er at du bør ha en annen kvinne tilstede slik at det er noen som synes synd på deg. For guds skyll bør du ikke nevne ordet fødsel.

 

Ta det med ro, drikk plenty med væske, bruk smertestillende hvis nødvendig og god bedring.

Endret av Gregersen
Lenke til kommentar

Jepp, det kalles mannefødsel, fordi det bare rammer menn og er utrolig alvorlig og plagsomt. Kan ikke en gang sammenlignes med kvinnefødsel fordi mannefødsel kan pågå i opp til 11 dager. Som regel varer det bare 5-7 dager. Du må bare gjennom det.

Fødsel nr. 2 går som regel mye lettere fordi da vet man hva man har i vente. Et annet tips er at du bør ha en annen kvinne tilstede slik at det er noen som synes synd på deg. For guds skyll bør du ikke nevne ordet fødsel.

 

Ta det med ro, drikk plenty med væske, bruk smertestillende hvis nødvendig og god bedring.

What? :p

Lenke til kommentar

 

sorry, fikk ikke fulført forrige tråd.

 

Jeg har i noen dager vært uvel, svimmel, slapp og litt kvalm. Har vart i 4 dager nå. Hadde feber en kveld, men sikkert hatt det flere ganger. Jeg hoster også en del. Ligner egentlig litt på influensa, men vet ikke helt om det er det.

 

Noen som har/har hatt noe liknende?

 

Anonymous poster hash: 491b4...60f

 

 

Høres ut som en helt vanlig sykdom som sikkert blir bra igjen...

 

 

Du sier du hoster mye, sjekk pusten din. Dersom du har rar lyd når du puster, feks surkling eller pipelyd så er dette tegn på lungebetennelse, og det må du til legen å få medisiner for...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...