Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med testiklene.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er da en 17 år gammel gutt som begynner å bli litt mer bekymret enn jeg var før. I sånn to år har jeg gått rundt med smerter i testiklene, det kunne gå måneder imellom hver gang, og av og til dager. På det værste er det så vondt at jeg ikke kan gå, og om jeg går langt en dag vil jeg si det er 10-20% sjanse for at jeg får smerten. Den er ikke like intens lenger, men den er der. Nå de siste dagene har de vært ganske øm, men jeg har vært mye i bevegelse og så antar det kan ha noe sammenheng?

 

Uansett, jeg føler og tror det har påvirket penisen min i erigrert tilstand, det virker hvertfall litt sånn.... Jeg blir ikke skikkelig stiv lenger for å si det sånn, mer halvstiv++. Også virker det som at det er mindre sperm ut enn før.

 

 

 

Når jeg leser dette så innser jeg jo selvfølgelig at jeg burde vært hos legen for lenge siden, men det er faen så kleint at jeg har ikke ord. Bare å skrive dette her under et anonymt nick(!) får meg nesten til å rødme.

 

Om jeg skulle gått til en lege, er det fastlege jeg starter med eller hva er greien..? Kan ikke se for meg noe kleinere enn dette her..



Anonymous poster hash: d0929...99f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen andre som er halveis øm/vondt i ballene etter en aktiv dag da..? Visst ikke så begynner jeg faktisk å bli nervøs.

Du trenger ikke være mer bekymret enn vanlig, for dette kan godt være noe så troskyldig som voksesmerter.

Men når man har smerter som man ikke kjenner årsaken til bør man gå til lege, amatører, som oss brukere av diskusjon.no, har veldig lite å bidra med og veldig lett å gi feil råd om man skulle komme opp med et forslag. Hvorfor tror du det tar sju år eller så å utdanne seg til lege?

Endret av Storøien
Lenke til kommentar

 

Ingen andre som er halveis øm/vondt i ballene etter en aktiv dag da..? Visst ikke så begynner jeg faktisk å bli nervøs.

Du trenger ikke være mer bekymret enn vanlig, for dette kan godt være noe så troskyldig som voksesmerter.

Men når man har smerter som man ikke kjenner årsaken til bør man gå til lege, amatører, som oss brukere av diskusjon.no, har veldig lite å bidra med og veldig lett å gi feil råd om man skulle komme opp med et forslag. Hvorfor tror du det tar sju år eller så å utdanne seg til lege?

 

Sluttet å vokse for lenge siden så tror nok ikke det. Og grunnen til at jeg spør her er for det er lettere enn å gå til legen, uansett hvor naivt det høres ut.

Lenke til kommentar

jeg har vært på sånn undersøkelse jeg, vanligere enn du tror... Jeg var endel eldre enn deg da, men skjønner utrolig godt at du ikke har lyst, og gruer deg. Bare hopp i det og gjør det.

 

Har selv iblant litt vondt i "balla" nå og da, men har ikke giddet å sjekke noe mer. Alt var bra for 4-5 år siden, og nå er jeg snart 30 og tenker at skjebnen tar meg dit jeg skal :)

Men du bør ta deg en tur til legen !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...