Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

Hva du jobber som: Service Ingeniør, AutostoreHvor gammel du er: 24årHva du tjener du i månedslønn: Ca 35 000,- netto. Reiser mye så svinger en del avhengig

av hvor jeg reiser, hvor mye og når reiseregningen blir betalt. Fast 30 000,- brutto + vaktordning( 4000,- hver 5 uke ca) Hvor mye betaler du i skatt? Tabell, ca 10 - 15 000,- har en del ikke skattepliktig diett så betaler kun rundt 25%.(har også lån som gir meg skattelette og BSU)Utdanning: Automatiker(Fagbrev) + Forkurs til ing.(Realfagene) 

 

Goder: Mobil og gratis bruk(bedriften betaler skatt ift dette), laptop, Kaffe/te/frukt, treningsrom/basseng, reise/gruppeliv/ulykke/helseforsikring, reise "verdenrundt", bonuspoeng ift reise, diverse fordelskort pga dette fly/leiebil/hotel osv også har vi hytter,feriehus og denslags og en velferdsklubb med diverse som jeg ikke har tatt i bruk enda. sikker mye mer jeg ikke kommer på/vet om. Gode ordninger :)

Påtide å oppdatere da jeg startet i ny jobb nå i mai.

 

Hva du jobber som: Serviceingeniør automasjon innenfor det maritime og div.

 

Hvor gammel du er: snart 27

 

Hva du tjener du i månedslønn: fast 35750 37850,-(2016)

 

Hvor mye betaler du i skatt? etter tabell, 7105?

 

Utdanning:  Automatiker + forkurs til ing. + 60 sp bachelor i elektro/automasjon(under utdanning) 

 

Goder:  garantert 10/12 timer pr dag når jeg er på reis, bonuspoeng og andre fordeler ift reising, mobil/pc, forsikringer(reise,skade,gruppeliv,behandling osv),kontorer midt i byen som gir meg 5min til jobb kontra 1 time tidligere..

Sikkert mer jeg ikke vet om enda eller kommer på :)

 

 

 påtide å oppdatere litt :)

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

En liten oppdatering her :)

 

Hva du jobber som: Teknisk tegner,  privat sektor. Nyansatt. Prosjektleder
Hvor gammel du er: 35 37
Hva du tjener du i årslønn: 560 000,- ca 40-42 000 utbetalt etter skatt pr mnd.
Hvor mye betaler du i skatt? Det som trekkes.
Utdanning: 2 årig teknisk fagskole(ferdig sommeren 2014)
Goder: God lønn,  fleksitid, i nærheten av der jeg bor.

 

Hva du jobber som: Teknisk tegner,  privat sektor. Nyansatt.
Hvor gammel du er: 35
Hva du tjener du i årslønn: 560 000,-
Hvor mye betaler du i skatt? Det som trekkes.
Utdanning: 2 årig teknisk fagskole(ferdig sommeren 2014)
Goder: God lønn,  fleksitid, i nærheten av der jeg bor.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

 

 

 

Hva du jobber som: NDT Inspektør / Quality Controller 

Hvor gammel du er: 32

Hva du tjener du : 615000 + bonus og overtid

Hvor mye betaler du i skatt? tabelltrek , rundt 180k i året 

Utdanning: kurs + sertifisering 

Goder: gratis telefon + forbruk 

update : NAV - 28000 i måneden 5% skatt  , suger med nedturen i oljebransjen , men satser på og være raskt tilbake i jobb 

 

oppdatering .

 

da har jeg klart og få meg ny jobb , litt sånn spontant skal begynne on 2 uker 

 

Hva du jobber som: Arbeidsleder innen flyttebransen som er rettet mot proff markedet , dvs flytting av kontor og sånt .

Hva du tjener du : start lønn på 175kr timen som er det samme som dagpengene mine ( jeg hadde regnet feil i forige post skulle være 26000) og en ukjent økning eller opplæring 

Hvor mye betaler du i skatt?: skattekortet er på 18% fortiden 

Goder: uvist , men har ivertfal øverført telefonnumeret til jobben så de dekker ivertfall den , tviler på så alt for mye mere egentling .

 

 

ikke akkurat en luksus jobb men det er langt bedre en og sitte hjemme og se i veggen .

 

opdatering : 

 

tilbake i olje bransjen, dog bare for sommeren , 297 kr timen via vikarbyrå  32% skatt .

 

kan legge til at flyttebransjen holdt i 14 dager de de hadde lite forståelse for at voksen mennesker har familie og sånt, og at ting som skoler og sfo ikke åpner når det passer de. 

 

får vell oppdatere litt igjen. 

 

Hva du jobber som:  Teknisk Spesialist / Konsulent . 

Hva du tjener du : har en timerate på 400,- , men arbeidsmengde er uklart per i dag og avhengig av aktivitet i olje og gass bransjen , så deltids jobb per i dag.

Goder: fleksibel arbeidstid , hjemmekontor , betalt all reise tid på alle oppdrag , dekket killomenter på bil til /fra jobb  

jeg kunne tatt jobben som selvstendig men har valgt og gå gjennom et konsulet firma ,de tar seg av administrasjon og fakturering for meg mot en andel selvfølgelig . det vil vise seg om jeg får nok oppdrag framover , men håpet er jo å slippe og heve dagpenger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Alder: 20


Norsk Hydro.


Årslønn: 500.000,-


Skatt: 35%


Månedlig utbetaling: ca 30.000,- (utenom overtid, røde dager/helligdager)..


Utdanning: Fagbrev som operatør.


Goder: Jobber skift og jobber inn 3-5 dager fri pr. uke. Fleksidager/vaskedager.. Mulighet for lån/forsikring. 


  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alder: 23

Stilling: Student og deltidsansatt som regnskaps- og økonomimedarbeider i nettbutikk

Månedlig utbetaling: 8-12.000 utbetalt i "studiemåneder" og 22-23.000 i månedene med ferie fra studier. 0 i eksamenstiden.

Lønn i 2016: Ca 160.000 før skatt.

Utdanning: Fullfører en bachelor i regnskap og revisjon til våren.

Goder: Jobber med hjemmekontor i studiemånedene, personalrabatter på produktene vi selger, jobber med hobbyen min, relevant jobb ved siden av studiene.

Endret av Knewt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hallo! Heia! Hei! Namaste! Satsriakal! Hello! Hi! Heisann!

 

Det jeg lurer på er:

 

Hva du jobber som: McDonalds

 

Hvor gammel du er: 18år

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 128,30 kroner i timen

 

Hvor mye betaler du i skatt? Har frikort.

 

Utdanning: Ferdig med videregående.

 

 

Hva du jobber som: Konsulent

 

Hvor gammel du er: 29

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 400 kroner i timen

 

Hvor mye betaler du i skatt? for mye

 

Utdanning: Teknisk fagskole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...