Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på utkikk etter ei beskyttelses veske eller noe lignende til min S3. Ønsker da noe i skinn eller plastikk som beskyter HELE telefonen (inkludert skjermen) for støv og riper., og eventuelle slag Denne skal kun brukes på jobb., hvor jeg for det meste går med telefonen i lomma. Derfor er det viktig at beskyttelsen ikke blir for stor og at den er lett/går fort å ta av å på.

Flip-cover og "belteveske" er ikke et alternativ.

 

Jeg snublet over Belkin Pocket CaseTeknikmagasinet (fysisk butikk) igår. Jeg kommer til å kjøpe den neste gang jeg går forbi. Har hatt originalt flipcover siden juni, og er egentlig fornøyd med det, men har lyst til å prøve denne patenten en periode.

Lenke til kommentar

http://www.dinside.n...msung-telefoner

 

"Kan nullstilles ved å klikke på ei lenke

Det holder nemlig å få en Samsung-bruker til å klikke på en lenke eller besøke en side der den nevnte koden er innebygd (eller man kan lage en QR-kode som gjør et kall til dette telefonnummeret, for eksempel). Telefonen vil da forsøke å ringe dette nummeret, som igjen resulterer at den blir nullstilt. Boom."

 

 

http://www.zdnet.com...set-7000004771/

 

EDIT: La til en link.

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Hei. Har et spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med.

 

Jeg har nå roota telefonen og er superbruker, men problemet er at jeg ikke kommer inn i clockwork recovery. Jeg kommer bare inn i standard android recovery.

 

Det ser ut som om telefonen har overwritet clockwork recovery.

 

Jeg prøvde å installere clockwork recovery via rom manager, men det virka heller ikke.

 

Noen som har tips til å installere clockwork recovery på nytt?

Lenke til kommentar

http://www.dinside.n...msung-telefoner

 

"Kan nullstilles ved å klikke på ei lenke

Det holder nemlig å få en Samsung-bruker til å klikke på en lenke eller besøke en side der den nevnte koden er innebygd (eller man kan lage en QR-kode som gjør et kall til dette telefonnummeret, for eksempel). Telefonen vil da forsøke å ringe dette nummeret, som igjen resulterer at den blir nullstilt. Boom."

 

 

http://www.zdnet.com...set-7000004771/

 

EDIT: La til en link.

 

 

Har viber,skype og telefonens dialer så den plager ikke meg siden telefonen spør hva den skal bruke for å ringe ut først

Lenke til kommentar

Jeg fant en liten app som heter Call Confirm, den popper opp en "Do you want to call xxxxxxxxxxxxxxxxxxx" når jeg trykker på et nummer eller noen i contacts. Måtte finne noe sånt fordi jeg ringte folk random i kontaktlista mens jeg blar i kontaktlista hele tida. Så det "viruset" vil ikke virke på meg heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som har fått gleden av å teste "polen-builden" av den offisielle JB-romen? Erfaringer?

 

Edit: Klarte ikke vente, så flashet den selv. Ikke fått testet så mye ennå, men kan foreløbig rapportere om merkbar ytelseforbedring, og at Google Now er snedig :p

 

Installerte den polske versjonen i går kveld. Fungerer suverent, får SunSpider benchmark på 1185, tidligere lå resultatene på ca 1400. 1185 er nest beste resulatt oppnådd for noen mobiltelefon i denne testen med stock OS og browser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver meg igjen. Noen vet hvor bra battertid S3en har kontra iPhone 4?

 

S3 er litt bedre enn iPhone4s, mest fordi den har et bedre og større batteri, men har dog større skjerm som stjeler mye strøm.

Test fra youtube:

 

Kommer selvsagt med på hvordan du bruker den og ikke minst om du har god dekning. Sitter du i en murkjeller en hel dag så går batteriet raskt uansett mobil.

 

Stortsett har jeg personlig 4 døgn på min S3. Rekorden er 7 døgn, da med strømsparing på, svært lite spilling, noen få tlf-samtaler og sms`er, litt Wifi på jobb og kvelden, aldri mobildata på.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...