Gå til innhold

ER det billig i polen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, hvordan er levestandarden i f.eks Warzawa? Lik som Oslo?, eller mye mer slum?

8754233[/snapback]

Polakkene er glad i Sovjetiske høyblokker i spreke farger. :love:

 

Men ellers er det litt varierende stand på bygninger selv om folk ser ut som om de har grei økonomi ellers da. Står nye biler utenfor skrota hus osv.

Lenke til kommentar

Sitter i Polen akkurat naa, Krakow. Kjeder meg noe helt sykt, er ingen av butikkene i naerheten som selger alkohol uten aa maate se legitimasjon :hrm: Noen som har flere noen tips om hva jeg kan finne paa, eventuelt tips om bra resturanter :dribble: Har bare spist fast-food de siste dagene :ermm:

Lenke til kommentar
OH, ja! Husker ikke hva restauranten heter, men om du foran Mariakirken, også ser du et slags "kjøpesenter" til høyre, også i neste bygning igjen, ligger omtrent midt på den sia av torget, ORGASMISK mat :p

8761606[/snapback]

 

Hva kostet det saann ca. for et nice treretters maaltid?

Lenke til kommentar
Sitter i Polen akkurat naa, Krakow. Kjeder meg noe helt sykt, er ingen av butikkene i naerheten som selger alkohol uten aa maate se legitimasjon  :hrm:  Noen som har flere noen tips om hva jeg kan finne paa, eventuelt tips om bra resturanter :dribble:  Har bare spist fast-food de siste dagene  :ermm:

8761534[/snapback]

 

Prøvd pizza hut? Ligger like ved den Metal shappa!

Lenke til kommentar
OH, ja! Husker ikke hva restauranten heter, men om du foran Mariakirken, også ser du et slags "kjøpesenter" til høyre, også i neste bygning igjen, ligger omtrent midt på den sia av torget, ORGASMISK mat :p

8761606[/snapback]

 

Hva kostet det saann ca. for et nice treretters maaltid?

8761713[/snapback]

 

150-200 kr tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Hei, skal på klasse tur Til Polen i samarbeid med Aktiv Freds reise!

Vi skal gjennom Danmarm, Overnatte i Berlin, Tyskland Litt, Så til Krakow, Også på turen hjem skal vi Innom Tropical Island!

 

Jeg har lest litt at I Berlin er prisene veldig lik til Norske, men i Polen er de VELDIG Billig!

 

Så lurer på om 3000kr holder på en 8 dagers tur, vist det er så billigt?

 

Evt. Noen av dere som Har vært i Krakow og anbefaler noen steder,butikker osv?

Lenke til kommentar

Hei, skal på klasse tur Til Polen i samarbeid med Aktiv Freds reise!

Vi skal gjennom Danmarm, Overnatte i Berlin, Tyskland Litt, Så til Krakow, Også på turen hjem skal vi Innom Tropical Island!

 

Jeg har lest litt at I Berlin er prisene veldig lik til Norske, men i Polen er de VELDIG Billig!

 

Så lurer på om 3000kr holder på en 8 dagers tur, vist det er så billigt?

 

Evt. Noen av dere som Har vært i Krakow og anbefaler noen steder,butikker osv?

Hva skal pengene dekke? Bare mat og shopping? 

Lenke til kommentar

 

 

Hei, skal på klasse tur Til Polen i samarbeid med Aktiv Freds reise!

Vi skal gjennom Danmarm, Overnatte i Berlin, Tyskland Litt, Så til Krakow, Også på turen hjem skal vi Innom Tropical Island!

 

Jeg har lest litt at I Berlin er prisene veldig lik til Norske, men i Polen er de VELDIG Billig!

 

Så lurer på om 3000kr holder på en 8 dagers tur, vist det er så billigt?

 

Evt. Noen av dere som Har vært i Krakow og anbefaler noen steder,butikker osv?

Hva skal pengene dekke? Bare mat og shopping?
Lenke til kommentar

Hei, skal på klasse tur Til Polen i samarbeid med Aktiv Freds reise!

Vi skal gjennom Danmarm, Overnatte i Berlin, Tyskland Litt, Så til Krakow, Også på turen hjem skal vi Innom Tropical Island!

 

Jeg har lest litt at I Berlin er prisene veldig lik til Norske, men i Polen er de VELDIG Billig!

 

Så lurer på om 3000kr holder på en 8 dagers tur, vist det er så billigt?

 

Evt. Noen av dere som Har vært i Krakow og anbefaler noen steder,butikker osv?

 

Dere bør ihvertfall besøke saltgruvene. Markedet er også spennende. 

 

Har vært der på lignende tur selv, som lærer. Elevene fant en del å kjøpe, men det er nok mer i dag enn det var da. Stort sett gikk pengene til mat og knask.

Klesutvalget er blitt veldig mye bedre nå, om du kjøper polske klesmerker er det gode priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...