Gå til innhold

ER det billig i polen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøp kule kniver og selg dem når du kommer hjem. mye å tjene.

8727594[/snapback]

Skeptisk.

I Polen er det mange grusomt skumle grensevakter.

De blir datasinte hvis du smugler med masse våpen, men men.

Du har jo forsåvidt rett! :D

8727648[/snapback]

 

gjem dem godt da og ikke la noen få vite om det! bortsett fra noen som gjør det samme, og som du stoler på! kjøp en stor sjampoflaske, tape og plastposer, gidder ikke å forklare.

Lenke til kommentar
Du kan spise deg i hjel for en slikk og ingenting.

 

Dataspill, musikk og filmer får du ikke tak i med mindre du leter etter noe ifra tidlig på 90-tallet.

 

Alt av merkevarer koster akkurat like mye som i Norge.

8726387[/snapback]

 

Tja, da jeg var i Polen for noen år siden fant vi BF1942 til 30 norske kroner. Da var jo det enda et spill som gikk for både 249 og oppover i Norge.

8727075[/snapback]

 

jeg kjøpte mitt 6600GT kort dette var når 6x00 serien var bra for bare 500NOK funka fett det beste kjøpet jeg har gjort på pc deler

Lenke til kommentar

Det stemmer som alle sier her, mat er billig og merketing har nesten samme pris som hjemme.

 

Anbefaler alle som skal til krakow å dra innom Pizza hut. Ikke spørr hvor det ligger for det husker jeg ikke lengere: P Husker til og med hva pizzaen het. European pan pizza with mushrom!(Without mushrom i vårt tilfelle)

 

Kan også anbefale å kjøre sånne små Sightsing biler som taxi! Mange av de gutta kjører helt villt.! Ene kvelden satt vi på med en fyr som spilte Metall og kjørte tulling rundt i gatene der! Dæven det var lættis!

 

En annen dag satt vi på med en fyr som fortalte at i lokalavisa sto det at firmaet han kjørte for hadde blitt anmeldt til politi fordi de kjørte for fort, og nesten kjørte ned folk. Selv bare lo han av det! Og trykka gassen i bånn!

 

Åhh, herlig tur ass. Elsker å sitte og mimre tilbake på den turen. Hadde betalt mye for å oppleve den turen igjen!

 

Vil bare advare deg. Dere blir sikkert også fortalt at dere ikke skal gå ute om kvelden aleine. På et hotell i vestberlin skulle en kamerat bare gå ut å ta seg litt luft. Så han går en liten runde på veien utenfor hotellet. På vei tilbake Kommer to karer et stykke bak han. Så han begynner å gå fort. Før han veit ordet av det løper han ene inn i kameraten min så nesten tryner. Så går de videre. Han kameraten min var ganske bleik da han kom inn i resepsjonen der vi satt :p

 

Var andre som var med på turen også som fikk noen Polske ungdommer etter seg. De var flere.

Da vi satt inne på Pizza hut første kvelden, og vinduet på andre siden av rommet sto oppe begynnte noen Polske ungdommer å kaste mynter etter oss. Det smalt i vegga, men de som jobba der så ikke ut til å bry seg ;)

 

Så bare holde dere sammen når dere er ute.

 

 

Ang. det å smugle med seg våpen.. Det er så jævlig kjedelig hvis tollerene finner det, forda sjekker dem _hele_ bussen, bagasjer og ALT. Dette fører til at de som kommer i buss bak dere må vente LENGE.

 

Selv mistet jeg passet jeg just hadde i fanget før første pass kontroll. Iks. Jeg hadde passet i fanget da vi svingte inn på stasjonen, så kmr to tollere inn, og i det jeg ser ned for å ta i passet som er det borte :O

Så jeg hiver meg ned på gulvet og finner det til slutt :whistle:

Lenke til kommentar
Gleder meg :)

 

Skal til Polen om et halvår sammen med klassen.

8726219[/snapback]

Oh, klassen vår skal også dit.

Når reiser dere?

8727119[/snapback]

 

Wee, jeg skal også dit!

Jeg drar uken etter oslo-skolenes høstferie, med noe Hvite-Busser opplegg.

 

Utifra det jeg lille jeg har lest her, skal jeg forbrede meg på mat-hamstring! :green:

Lenke til kommentar

Skal dit med skoleklassen i oktober. (Går i 9. trinn til de som lurer)

 

Omtrent alle på trinnet hører på listepop unntatt meg, så jeg skal ta med iPod og høytalere på bussen og så skal det spilles høyt med Dimmu Borgir, Mayhem og Burzum :devil: MUHAHAHA!!

 

Det blir fett uansett. Jeg har hørt at det koster 5 NOK for en burger på MCDonalds. (Synd at MCDonalds-mat smaker *negativt ord søkes* )

Lenke til kommentar

I krakow er det en liten butikk som selger diverse band effekter (mest rock metal) der var det ihvertfall dritbillig! 40 kr for ei t-skjorte osv! Det var også bra kvalitet på klærne men de var vel kanskje ikke "ekte" da ;)

Ellers så er mat billig ja, også kan det være lurt å kjøpe med julepresanger til div bekjente når du er der, for glass, smykker osv er møkkbillig på markedsplassen i krakow :)

Lenke til kommentar
I krakow er det en liten butikk som selger diverse band effekter (mest rock metal) der var det ihvertfall dritbillig! 40 kr for ei t-skjorte osv! Det var også bra kvalitet på klærne men de var vel kanskje ikke "ekte" da ;)

Ellers så er mat billig ja, også kan det være lurt å kjøpe med julepresanger til div bekjente når du er der, for glass, smykker osv er møkkbillig på markedsplassen i krakow :)

8734001[/snapback]

 

 

Secound that Daniel !

Spørr om å få se i Fotoalbumma hans. Dæven hvor mange band han har møtt!

Lenke til kommentar
Anbefaler alle som skal til krakow å dra innom Pizza hut. Ikke spørr hvor det ligger for det husker jeg ikke lengere: P Husker til og med hva pizzaen het. European pan pizza with mushrom!(Without mushrom i vårt tilfelle)

Jess, der var jeg også en dag.. Dritdeilig pizza!

Kan også anbefale å kjøre sånne små Sightsing biler som taxi! Mange av de gutta kjører helt villt.! Ene kvelden satt vi på med en fyr som spilte Metall og kjørte tulling rundt i gatene der! Dæven det var lættis!

Haha ja, de er helt syke de sjåførene! Cruise over mariaplassen(?) i full fart mens man sneier annenhver due er virkelig verdt pengene. Det virker som de prøver å treffe

duene!

Ang. det å smugle med seg våpen.. Det er så jævlig kjedelig hvis tollerene finner det, forda sjekker dem _hele_ bussen, bagasjer og ALT. Dette fører til at de som kommer i buss bak dere må vente LENGE.

Sant, de tollvaktene var temmelig skumle, har ikke lyst til å bli tatt i våpensmugling av de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...