Gå til innhold

Ferie tips til unge?


Anbefalte innlegg

Hei ! Planlegger å overraske dama med en syden tur i påskeferien 2016 som 19års gave (Jeg er 21). Problemet er at jeg er svært usikker på hvor vi skal reise. Er så mange bra plasser ! Så jeg lurer på om dere har noen forslag? Eller hatt noen gode opplevelser på en plass de kan anbefale?

Siden vi er unge så ønsker vi en plass der vi både kan slappe av på stranda, bade, gå ut å spise på spennende plasser, gjøre kule og spennende ting (feks hoppe i strikk, tivoli, konsert/show, osv) ta en øl eller tre på kvelden osv. Altså en plass med mye kjekt og nytt å gjøre ! 

 

Bør være såpass varmt at vi slipper å gå å småfryse om kvelden, (helst kunne gå i tskjorte hele døgne), og ikke alt for dyrt ! Håper på mange gode svar ! :-)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...