Gå til innhold

En fantastisk opplevelse venter på deg i vinter!


Anbefalte innlegg

Har du noen gang tenkt på å jobbe som frivillig i utlandet og bruke ferien på noe nyttig? Vi har nå spennende prosjekter i Kenya, Kina, Indonesia, Uganda og Peru!

 

Verdens største studentorganisasjon AIESEC gir deg en mulighet for livet. Opplev livet i en annen kultur fra innsiden, og vi hjeper deg gjennom prosessen! Vil du vite mer, fyll ut dette enkle skjemaet så får du vite mer om prosjektene våre: http://www.aiesec.no/internships/

 

 

17-09-33_ordinary_300.jpg

 

Med vennlig hilsen,

AIESEC i Norge smile.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.diskusjon.no/guidelines#5._Bedrifter.2C_ansatte_og_reklamering

 

"Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto:

  • Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten.
  • Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn.
  • Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten.
  • Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame."

Edit; Jeg er ikke noen moderator så det er ikke jeg som bestemmer, men selv om det er non-proitt så går det innenfor de reglene vil jeg tro? :hmm:

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Mangler det virkelig på ukvalifisert arbeidskraft i Kenya, Kina, Indonesia, Uganda og Peru? Bortskjemt vestlig ungdom er selvsagt helt ubrukelige i disse jobbene, men de skal betale dyrt for å få bli lurt til å tro at de gjør noe nyttig. De kjøper seg altså god samvittighet og mulighet til masse selfies de kan bruke til å skryte at de har "reddet verden".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Mangler det virkelig på ukvalifisert arbeidskraft i Kenya, Kina, Indonesia, Uganda og Peru? Bortskjemt vestlig ungdom er selvsagt helt ubrukelige i disse jobbene, men de skal betale dyrt for å få bli lurt til å tro at de gjør noe nyttig. De kjøper seg altså god samvittighet og mulighet til masse selfies de kan bruke til å skryte at de har "reddet verden".

Eller så er det en fin måte for" bortskjemte" ungdommer å lære litt om hvordan tingenes tilstand er i andre land.

 

Man trenger ikke være negativ til alt her i verden.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer faktisk å reise med AIESEC til neste sommer. Var på et infomøte skolen min, og de er så vidt jeg vet verdens største studentdrevne organisasjon som vil utvikle lederskap ved å lage prosjekter verden over i samarbeid med NGOs og store organisasjoner, i tillegg til å tilby profesjonelle internships. Ser på FB-sidene deres at de bl.a. jobber med FN og at minimum reisetid er 6 uker, altså veldig forskjellig fra Kilroy og andre som tilbyr opplevelsesreiser hvor man tar selfies og "får god samvittighet" uten å gjøre noe.

 

Mangler det virkelig på ukvalifisert arbeidskraft i Kenya, Kina, Indonesia, Uganda og Peru? Bortskjemt vestlig ungdom er selvsagt helt ubrukelige i disse jobbene, men de skal betale dyrt for å få bli lurt til å tro at de gjør noe nyttig. De kjøper seg altså god samvittighet og mulighet til masse selfies de kan bruke til å skryte at de har "reddet verden".

 

På infomøtet ble det sagt at det handler mer om å utvikle organisasjoner for å gjøre en forskjell, og målet med organisasjonen er å fremme kulturforståelse, lederskap og dermed utvikle globale ledere: 

 

Det er også flere intervjuer man må gjennom for å få jobben. Det var ihvertfall inspirerende å høre hva de stod for og kan ikke sammenlignes med andre "jobb i utlandet"-reiser jeg vet om, da AIESEC som nevnt over non-profit og alle som jobber der ikke tjener noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...