Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Større penis med Jes (>ø<)ten (**)der


chiko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er en slik på vei i posten.. Jeg tror nok ikke det blir noen før og etter bilder. Spørs om moderatorene tilater dette, og det spørs om jeg ønsker å vise meg fram i adams drakt forran et helt forum. Dere får nok bare ta mitt ord på om det blir evt fremgang eller ikke.

 

Bestilte likesågodt den dyreste i mahogny box og masse annet "snacks".

Lenke til kommentar

Det er ikke penisen som må ha en extension, men det er selvtillitten som må forlenges. :cool:

 

Hele konseptet med penisforlengelse er ikke ensidig. Har du dårlig selvtillitt så har du dårlig selvtillitt, og da vil det virke inn, ikke bare på aksept rundt penisstørrelse, men også rundt alle andre deler av livet hvor du måtte føle deg utilfreds.

:w00t:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Nå er en slik på vei i posten.. Jeg tror nok ikke det blir noen før og etter bilder. Spørs om moderatorene tilater dette, og det spørs om jeg ønsker å vise meg fram i adams drakt forran et helt forum. Dere får nok bare ta mitt ord på om det blir evt fremgang eller ikke.

 

Bestilte likesågodt den dyreste i mahogny box og masse annet "snacks".

7883909[/snapback]

Jøss, jeg som trodde du var passe hemningsløs? Du forteller jo i lange baner om pinlige og vellykete sexopplevelser, dater og alt, men et nakenbilde på forumet er plutselig så mye verre? :p

Lenke til kommentar

hehe.. selv jeg får vell trekke streken en gang? Hvis jeg hadde vært klok så hadde jeg holdt kjeften min om alt sammen ,men jeg er desverre ikke så klok.. Sålenge det inne angår andre personer her inne og jeg nevner dem med navn så går det bare utover meg..

Lenke til kommentar
CFD: Har du mottatt? Jeg ble ganske engasjert i prosjektet nå, kan bli veldig spennende. Jeg vil nok ikke prøve uansett, er 49% fornøyd med utstyret og 51% redd for å skade den. ^^

 

edit: Det kan være 2% fornøyd og 98% redd, jeg er ikke sikker.

7941283[/snapback]

 

Den er på Norsk jord :) Skal starte "testen" når jeg henter den. Er litt redd for at dette skal gjøre vondt (jeg er egentlig ganske sikker på dette) ,men det skal nå prøves.

 

For tiden prøves det ut en slik muskeltrener fra clas ohlson..

PS: Jeg har for mye fritid..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til de som tenker på å skaffe seg dette produktet vil jeg anbefale å heller bruke pengene på timer hos psykolog.

 

Har man så dårlig selvbilde at man i det hele tatt vurderer å rasere kjønnsorganet sitt på denne måten har man etter mitt syn alvorlige prioriteringsproblemer. Man kan eventuelt tulle seg inn i et par myke ulltepper og legge seg gråtende foran peisen i fosterstilling til man blir maskulin nok til å forstå at tanken var et forbigående blaff av idioti.

 

Skulle man sitte med en mikropenis og føle at dette er et problem har det norske helsevesen langt bedre evner til å foreta de grep som er nødvendige enn det pengehungrige kvakksalvere har. Endelig håp for mikropenis

 

endo21.jpg

Trist syn, men ikke et problem som en gummiring og to ”dynamiske metallstenger med variabel strekk” til blodpris fikser.

Lenke til kommentar

gutter/menn vær fornøyde med den størrelsen dere har da faen...

syns det blir litt trist å klage på den .. er jo tross alt en stor del av livet ditt ...

jeg mener selv at man skal være fornøyde med det man har og ikke dvele med å gjøre alt for å få den lengre ..

vi er skapt av det samme .. hvorfor skal man kritisere seg selv eller andre på den måten .. det blir for dumt mener jeg .

landsgjenomsnittet til norge er 14-15 i stiv tilstand.. men igjen finns det trolig ikke noen like.. vær glad for det dere har .---...

jeg selv har bestandig vært fornøyd med min til og med før jeg fikk høre landsgjennomsnittet ... det er sånn du er født ferdig med det .. ikke bruk livet på å psyke deg ned for småting da

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...