Gå til innhold

Diablo reaper of souls ultimate evil edition


Bytemare

Anbefalte innlegg

Grisemorro med Diablo på PS4! :) btw gratz med 70 henrikrox!!

 

 

Er det ofte fps-drop i rifts? håper ikke det :-(

 

 

Lurte på feks en kunne invite meg på slutten av ACT 4 slik at jeg raskere kan hoppe inn i adventure mode ? Hadde vært fett! :)

 

 

Har opprettet en Diablo Gaming gruppe på PS4 så bare å joine den hvis ønskelig så kan vi skravle der :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for gavene, Bytemare. :) Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det?

Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx"

 

Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra.

 

 

-----------

 

 

Skaffa meg headsett nå :D

 

men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro.

 

Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld :D Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++

post-209627-0-93014200-1408618207_thumb.jpg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Takk for gavene, Bytemare. :) Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det?

Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx"

 

Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra.

 

 

-----------

 

 

Skaffa meg headsett nå :D

 

men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro.

 

Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld :D Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++

 

 

 

Hvor kjøpte du headsettet?

Lenke til kommentar

 

Takk for gavene, Bytemare. :) Har ikke helt skjønt hvordan det fungerer, i følge Blizzard videoer jeg har sett så vil enkelte items droppe som "Gift for <venn>", stemmer det?

Det er helt rett, det er random, og noen ganger får man en dropp der det står "gift to xxx"

 

Så kan bare trykke opp på dpaden og trykke send, eller finne giften i inventory og sende derfra.

 

 

-----------

 

 

Skaffa meg headsett nå :D

 

men får ikke spilt før lørdag sånn ordentlig. Men er klar for Torment farming på lørdag for de som er level 70. Hadde vært morro.

 

Leffi, elrafdal er ihvertfall level 70, si ifra. Jeg blir å spille lørdag fra morgen til kveld :D Men i dag har jeg jobb og i morgen er det skolestart +++

 

Hvor kjøpte du dette headset'et? Jeg leter etter dette selv?

Lenke til kommentar

Til de som spurte

Kjøpte headsettet på expert i stavanger, var siste de hadde. Matchet også nettpris.

 

Ser at elkjøp og lefdal ikke har det inne, veldig fornøyd over det, mange sa det ikke hadde mye bass. Men syntes bassen var veldig god. Har ikke fått testet micen enda, men det får jeg på lørdag, så får høre hva folk sier om den da.

 

Syntes det er rart at det var vanskelig å få tak i. Gamestop hadde det, men de skulle ha 1100 kr. Blodpris.

 

Også stort pluss at det ikke er låst til å bruke til PS4, brukt det med PCen osv i dag når jeg har hørt på musikk etc, og syntes lyden er veldig god, spesielt til 800 kr

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

 

Jeg fikk forresten også en Nemesis fra noen (husker ikke hvem). Jeg blei rundjult. :(

Jeg også, men jeg overlevde og den droppet en item som var en gave til den på vennelista som nemesisen hadde knertet.

Jeg fikk en til i dag (mens jeg allerede sleit med en elite pack), men i dag klarte jeg å ta knekken på den. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...