Gå til innhold

Diablo reaper of souls ultimate evil edition


Bytemare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer nok til å bruke en del timer i dette spillet fremover. :)

 

PSN: HenrikWL

 

Vet du forresten hvorfor det ble lastet ned to kopier av spillet? Det virker som om den ene er polsk eller noe?

 

Genialt!

 

Sender du en invite?

 

Den 20GB version er russisk så bare slett den og behold den 40GB. Den største versionen er engelske.

 

 

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det forresten å levle til 70? Jeg regner med jeg ikke når 70 bare på å spille gjennom alle questene selv om jeg har OCD og dreper alt på veien, og selv om jeg spiller på extreme.

 

Tenker ikke på cheesy exploits som jeg har sett diverse av.

 

Da jeg spella det på PC for første gang 60-70 og brukte gooooood tid på å utforske osv, brukte jeg ca 3 kvelder. Var vel 67 når ACT 5 var ferdig. Så jeg gikk over til Rift farming de 3 siste levelene.

Lenke til kommentar

level 70 wooho, vær forberedt på fps drops når man kjører rifts, tror jeg var nede 20 fps en gang, men det er de helsikes crusadersene som gjør at fpsen dropper når man er 4 :p

 

tror level 1-70 tok en helg helg før ++ med intens spilling, og det her gikk jo på 8-10 timer, så de må ha boostet xp veldig mye på konsollutgaven.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...